آئین اهداء ۸ هزار کارت خرید کمک هزینه معیشتی از سوی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تعداد ۸ هزار کارت خرید کمک هزینه معیشتی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نیازمندان شهرستان بندرماهشهر اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ امروز دوشنبه(نهم اسفندماه ۱۴۰۰) طی آئین و مراسمی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان، مدیرکل کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، سازمان حمایت از زندانیان، فرماندار و جمعی از مدیرعامل شرکت های پتروشیمی منطقه، آئین اهداء ۸ هزار کارت خرید کمک هزینه معیشتی که از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی تامین گردیده است، به نهادهای حمایتی کمیته امداد امام(ره) و اداره بهزیستی و سازمان های حمایتی شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام (ره) و چمران و سایر مناطق شهرستان اهدا خواهد شد.

این کمک ها در عید بزرگ مبعث و در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان و بااعتبار ۸۰ میلیارد ریال، از محل بودجه شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تهیه و تامین شده است. که در طی روزهای آتی بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی بارویکرد برنامه محور و در کنار تلاش جهت توانمندسازی اقشار آسیب پذیرجامعه پیرامونی و توسعه زیر ساخت های شهری منطقه، موضوع کمک رسانی از طریق خردسندسازی اقشار آسیب را همواره بعنوان یک اقدام راهبردی مد نظر داشته، بطوریکه در طی دو سال گذشته و همزمان با پاندومی ویروس کرونا و تاکنون در طی چهار مرحله بسته های معیشتی را بین افراد جامعه توزیع نموده است و در این چهار مرحله و تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته اقلام مصرفی، خوراکی و بهداشتی تامین و در بین نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، سازمان حمایت از زندانیان شهرستان توزیع گردیده است.

پیرو برنامه ریزی انجام شده در این مرحله، در راستای کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان، توزیع کارت خرید اقلام حمایتی و معیشتی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی و در دستور کار قرار گرفته است. هر کارت خرید نیز به ارزش یک میلیون تومان شارژ گردیده است. رقم اعلام شده برای این کارت به صورت نقدی قابل برداشت نیست و صرفا از طریق فروشگاه‌ های زنجیره ای رفاه قابل خرید بصورت اجناس مصرفی (اقلام خوراکی) است.

طبق هماهنگی انجام شده توزیع این کارت ها از طریق کمیته امداد و بهزیستی در بین مناطق شهری و روستایی شهرستان بندرماهشهر انجام خواهد پذیرفت.

https://ipna.news/159454کپی شد!