پتروشیمی جم در حال توسعه و ارائه خدمات جدید

یکی از رموز موفقیت شرکت‌های پیشرو، توجه به نیاز‌های مشتریان است که همواره در حال تغییر می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، پتروشیمی جم در چارچوب برنامه سوم توسعه اقتصادی کشور به منظور بهره برداری از میدان گازی پارس جنوبی به عنوان یکی از پروژه‌های پتروشیمی جهت اجرا در این ناحیه پیش بینی شده است.

این شرکت که به عنوان طرح الفین دهم شناخته شده و یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های پتروشیمی در منطقه  که محل استقرار آن در نقشه در مجاورت طرح‌های فاز‌های گازی و پتروشیمی مشخص شده است. این شرکت یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات پلیمری ایران محسوب می‌شود.

برنامه توسعه محصولات یا خدمات جدید در جم

یکی از رموز موفقیت شرکت‌های پیشرو، توجه به نیاز‌های مشتریان است که همواره در حال تغییر می‌باشد. در این راستا پتروشیمی جم با راهبرد تقویت ارتباط موثر با مشتریان در تلاش است تا ضمن ارتقاء خدمات پس از فروش خود، با دریافت بازخورد از مشتریان، نسبت به اصلاح خواص محصولات از یک طرف و توسعه محصولات جدید از سوی دیگر اقدام نماید. همچنین توسعه پلتفرم ساختاریافته و مبتنی بر فناوری اطلاعات جهت رسیدگی به شکایت مشتریان و ارایه مشاوره‌های فنی برای رفع موانع تولید با کیفیت در سایت مشتری توسط واحد بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه، خدمات فنی و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در حال پیگیری می‌باشد.

برنامه توسعه شبکه‌ها یا بازار‌های جدید توزیع داخلی

به منظور کنترل بازار و ایجاد توازن در عرضه و تقاضا، از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به سهمیه بندی میزان عرضه در ماه‌های مختلف سال نموده و در کارگروه‌های فروش کارخانجات پتروشیمی نیز سهمیه هر کارخانه از بازار‌های مختلف تعیین می‌گردد. پتروشیمی جم با همکاری تنگاتنگ با وزارتخانه‌های ذیربط و برای رفع نیاز‌های داخل کشور، مبادرت به تولید محصولات جدید نظیر و برش ۱ و ۲ بوتادین نموده است که منجر به توسعه شبکه و ایجاد بازار‌های HMI گرید پایپ مشکی، گرید جدید برای این شرکت می‌گردد.

برنامه توسعه شبکه‌ها یا بازار‌های جدید توزیع صادراتی

با توجه به دستورالعمل‌های ارزی بانک مرکزی مبنی بر فروش و نقل و انتقالات ارز از طریق سامانه نیما، هزینه بالا و دشواری نقل و انتقال ارز، همچنین تشدید تحریم‌ها و محدودیت‌های ناشی از آن، بر روی حمل و نقل دریایی تاثیر منفی داشته، که در نتیجه آن مشکلاتی را برای توسعه بازار‌های جدید صادراتی ایجاد نموده است. در صورت تغییر شرایط بین المللی جهت فراهم شدن اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت پتروشیمی جم برای توسعه بازار‌های جدید و همچنین افزایش سهم در بازار‌های فعلی، شبکه‌های توزیع این شرکت گسترش بیشتری می‌یابد.

https://ipna.news/164109کپی شد!