تمرکز پتروشیمی پردیس بر فروش صادراتی

میزان درآمد صادراتی که پتروشیمی پردیس در آبان ماه ۱۴۰۱ شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۶۴ درصد افزایش پیدا کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، شرکت پتروشیمی پردیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری (منتهی به آبان ماه ۱۴۰۲) از فروش محصولات اوره صنعتی، آمونیاک کسب درآمد کرد، میزان درآمدی که این پتروشیمی از فروش محصولات نام برده به دست آورد برابر با ۴ هزار و ۹۷۷ میلیارد تومان بود، همچنین “شپدیس” در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به درآمد تجمیعی ۷ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومانی رسید.

میزان درآمد که پتروشیمی پردیس در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدزایی که شپدیس به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار خارج از کشور با ۴ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان بود.

تمرکز پتروشیمی پردیس بر فروش صادراتی+بورس نیوز

میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخل به دست آمد برابر با ۶۸۲ میلیارد تومان بود، میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط “شپدیس” از بازار صادراتی در برگیرنده‌ی ۸۶ درصد از درآمد ماهانه بود و گفتنی است که این پتروشیمی در آبان ماه به میانگین درآمدی ۳ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومانی رسید.

روند درآمدزایی “شپدیس” تا آبان ماه ۱۴۰۱

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی پردیس در دومین ماه سال مالی از خود بر جای گذاشت نسبت به مهرماه افزایش ۷۹ درصدی (معادل ۲ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان) را کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کسب درآمد ماهانه این پتروشیمی با رشد چشمگیر ۸۲ درصدی را تجربه کرد.

تمرکز پتروشیمی پردیس بر فروش صادراتی+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که پتروشیمی پردیس تا پایان آبان ماه توانست به اطلاع سهامداران خود برساند برابر با ۷ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان بود که رشد ۵۳ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت، “شپدیس” در دوره مشابه سال مالی گذشته به درآمد تجمیعی ۵ هزار و ۷۴ میلیارد تومانی رسیده بود.

میزان درآمد صادراتی که پتروشیمی پردیس در آبان ماه ۱۴۰۱ شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۶۴ درصد افزایش پیدا کرد و در مقایسه با آبان ماه سال گذشته نیز مجموع درآمد صادراتی این پتروشیمی ۱۷۵ درصد رشد را به ارمغان آورد.

تمرکز پتروشیمی پردیس بر فروش صادراتی+بورس نیوز

محصولاتی که پتروشیمی پردیس در بازار صادراتی از فروش آن‌ها درآمدزایی به عمل آورد شامل اوره صنعتی و آمونیاک می‌شود، درآمد به‌دست‌آمده از فروش این محصولات به ترتیب برابر است با ۳ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان و ۹۱۹ میلیارد تومان و مشاهده می‌کنیم که اوره صنعتی بیشترین درآمدزایی را طی این دوره برای “شپدیس” به خود اختصاص داد.

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمدزایی در پتروشیمی پردیس را اوره صنعتی در اختیار داشت، نرخ فروش این محصول ۱۳ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت، نرخ فروش این محصول پس از گذراندن روند صعودی با کاهش نرخ همراه بود.

https://ipna.news/163128کپی شد!