مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در آیین اختتامیه سومین جشنواره استعدادیابی پتروماه:

به دنبال افزایش کیفیت و فراگیر شدن جشنواره استعدادیابی پتروماه هستیم/استعدادهای کشف شده را حمایت خواهیم کرد

سومین جشنواره استعدادیابی پتروماه که 14 آذر مسابقات نهایی آن انجام شد، حالا به مرحله معرفی نفرات برتر رسید و در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، و اعضای هیئت داوران آقایان مجید اخشابی ومیلاد عرفان پورو خانم ها فریبا کوثری و الهه رضایی ، نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ جشنواره استعدادیابی پتروماه که ۱۴ آذر مسابقات نهایی آن انجام شد، حالا به مرحله معرفی نفرات برتر رسید و در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، و اعضای هیئت داوران آقایان مجید اخشابی ومیلاد عرفان پورو خانم ها فریبا کوثری و الهه رضایی ، نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

مجید اخشابی به نمایندگی از هیئت داوران  در ابتدای مراسم با قرائت بیانیه ای اعلام کرد که بر اساس بررسی های صورت گرفته ۶ نفر از شرکت کنندگان به عنوان نفرات برتر انتخاب شده اند و بر خلاف دوره های پیشین مقام های اول تا سوم معرفی نمی شود.

بر این اساس میثم و عباس آلبوعلی عباسی، محمدطاها ادیبی، جاسم علی پوریان، میلادزادسر، رها هندلی و آریانا کاظمی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و جوایز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند و از سایر فینالیست ها نیز با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، داوران و شرکت کنندگان، از برگزاری با شکوه این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه مسابقات استعدادیابی پتروماه که امسال سومین دوره خود را پشت سر می گذارد به پختگی خوبی رسیده و خروجی  سال های قبل هم قابل توجه بوده اند که نشان دهنده ظرفیت بالای جوانان این منطقه  است و امیدواریم سال­ آینده با قدرت و گستردگی بیشتری شاهد برگزاری چهارمین جشنواره استعدادیابی پتروماه باشیم.

آتش زمزم همچنین با تقدیر از همکاران خود در شرکت عملیات غیرصنعتی که بعد از ماه ها تلاش موفق به برگزاری جشنواره استعدادیابی شدند از پشتیبانی استعدادهای کشف شده در این جشنواره ها خبر داد.

علیرضا محمودی شاد رئیس امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در بخشی از آیین اختتامیه جشنواره استعدادیابی پتروماه، پایان مسابقات را آغاز راه پرورش استعدادهای کشف شده دانست از تداوم چرخه کشف و پرورش خبر داد.

https://ipna.news/163087کپی شد!