رشد غدیر در ماه گذشته

پتروشیمی غدیر در آبان ماه امسال در فروش محصولات خود موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، پتروشیمی غدیر با نام شغدیر در بازار سرمایه شناخته شده و سالانه ۱۲۰ هزارتن pvc و ۱۵۰ هزار تن vcm تولید می‌کند و نقش مهمی در تامین این دو محصول اساسی در کنار سایر  شرکت‌ها دارد.

جمع فروش داخلی پتروشیمی غدیر در آبان ماه امسال به بیش از ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که این مبلغ در مدت زمان مشابه سال قبل به مبلغ تقریبی ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده در واقع این شرکت به نسبت مشابه سال قبل حدودا هزار میلیارد تومان بیشتر فروش داشته است.

این شرکت در زمینه فروش محصول PVC در داخل کشور با شرکت‌های پتروشیمی بندر امام، اروند و آبادان رقابت دارد. خریداران در داخل کشور از طریق بورس کا لای ایران اقدام به خرید این مح صول می‌نمایند همچنین بازار هدف در سال‌های اخیر کشور‌های ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، و هندوستان بوده است.

شرکت پتروشیمی غدیر، نقدینگی خود را برای خرید مواد اولیه، هزینه‌های جاری و اجرای پروژه‌های در جریان، از محل منابع داخلی خود تأمین می‌نماید. در حال حاضر فروش داخلی غدیر از طریق بورس کالا بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مشخص شده به صورت نقدی و در مقاطعی به صورت اعتباری ال سی داخلی انجام می‌گردد. فروش صادراتی نیز از طریق عرضه در رینگ صادراتی بورس کالای ایران و در برخی موارد از طریق فروش نمایشگاهی صورت می‌گیرد.

https://ipna.news/163032کپی شد!