مقام دوم مسابقات قوی ترین مردان کشور برای آتش نشان پتروشیمی ایلام

فرشاد صفری نیروی آتش‌کار واحد آتش‌نشانی و ایمنی پتروشیمی ایلام از قهرمانان سابق جودو و کشتی آزاد جمهوری اسلامی، در مسابقات قوی‌ترین مردان کشور در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم موفق به کسب جایگاه دوم شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ پتروشیمی ایلام به عنوان یک صنعت پیشران و ارزش‌آفرین در اقتصاد کشور همواره نقش مهمی در توسعه ایفا نموده است و علاوه بر دو وظیفه‌ی وظیفه‌ی ذاتی و سازمانی از قهرمانان و‌ ورزشکاران دارای عنوان ملی و جهانی نیز حمایت و تجلیل نموده است.

رویکرد این صنعت تاکید بر انجام وظیفه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی بوده است و صنعتگران پژوهشگر، ورزشکاران ،هنرمندان و… به عنوان سرمایه‌های اجتماعی شرکت نقش «برند» پتروشیمی را در‌ جامعه بر عهده داشته و دارند.

حمایت از تیم فوتبال چوار ۶۵، تجلیل از علی هاشمی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک،تجلیل از جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک و … تنها بخشی از عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی خارج از شرکت بوده است.

این صنعت نقش کلیدی و‌ مهمی نیز در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی و برندسازی در منطقه بر عهده داشته است و نقش آتش‌نشانان جان‌برکف پتروشیمی در اطفاء حریق در چوار و تلاش حمزه‌ محمدی غواص فداکار و نیروی آتش‌نشانی این شرکت در بیرون کشیدن اجساد غرق‌شدگان مرهمی بر دل داغ‌دیده‌ی خانواده‌های ایلامی است.

واحد آتش‌نشانی پتروشیمی ایلام پا را فراتر از وظیفه‌ی ذاتی و سازمانی خود گذاشته است و نیروهای زبده و حرفه‌ای آن در آوردگاه‌های ورزشی بین‌المللی و ملی خوش درخشیده‌اند و نام ایلام و صنعت پتروشیمی را بر قله‌های افتخار مزین و ثبت نموده‌اند.
نقش‌آفرینی و ظرفیت عظیم این صنعت در حوزه ورزش تا بدانجاست که قهرمان سابق جودو ، کشتی و پاورلیفتینگ‌ کشور اکنون در واحد آتش‌نشانی شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان آتش‌کار، خود به تنها یک «برند »است.

فرشاد صفری هم‌چون حمزه محمدی؛ غواص فداکار پتروشیمی به عنوان یک قهرمان ملی توانست در مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد کشوری در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم عنوان دوم این رقابت‌ها را که تیرماه در ایلام برگزار شد، از آن خود کند.
او که با ۱۸ سال سابقه‌ی فعالیت ورزشی در تمام رده‌های تیم ملی جود کشورمان در رقابت‌های مختلف استانی و ملی خوش درخشیده و عنوان‌دار است و قهرمان جودو بزرگسالان کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

صفری دارای مدرک کارشناسی ایمنی صنعتی و عضو تیم ملی کشتی‌ آزاد جمهوری اسلامی بود که در مسابقات بین‌المللی سال ۸۴ موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شده است.

این ورزشکار ارزنده چواری با بیش از ۶۰ عنوان استانی، ملی و بین‌المللی در رشته‌های آمادگی جسمانی ،کراسفیت و کشتی پهلوانی نیز در استان قهرمان شده است.

پتروشیمی ایلام که همواره حمایت از این چهره‌های ورزشی استان را بر عهده داشته است از تلاش‌های ورزشی این همکار ارزشمند تشکر می‌کند.

فرشاد صفری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی از حمایت‌های مهندس نجفی‌سمنانی مدیرعامل، رمضانی رئیس واحد HSE و فیض الهی رئیس واحد آتش نشانی که حامی ورزش بوده‌اند تقدیر کرد.

https://ipna.news/161698کپی شد!