مطالبه امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهرنتیجه داد:مشارکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در آماده سازی ۱۰ هکتار از اراضی ۶۰ هکتاری شهرک طالقانی

در جریان سفر وزیر نفت به شهرستان بندر ماهشهر و برگزاری جلسه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی و مطالبه امام جمعه شهرک طالقانی برای مشارکت صنایع پتروشیمی در آماده‌سازی اراضی ۶۰ هکتاری این شهرک، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس زیرسازی ۱۰ هکتار از این اراضی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛حجت‌الاسلام سیدسلمان هاشمی در این جلسه اظهار کرد: وجود محرومیت‌ها و آمار بیکاری موجود در بندر ماهشهر به هیچ عنوان زیبنده این شهرستان صنعتی و قطب اقتصادی کشور نیست.

وی افزود: شهرک طالقانی نیز از این محرومیت‌ها و بیکاری سهم فراوانی دارد و جوانان فاقد شغل و جویای کار بسیاری در این شهرک وجود دارند و چنانچه به این موضوع رسیدگی نشود بدون شک باعث ایجاد چالش‌های شدیدی خواهد شد.

امام جمعه شهرک طالقانی خاطرنشان کرد: در بحث اراضی ۶۰ هکتاری شهرک نیز این موضوع تاکنون بلاتکلیف مانده و از صنایع پتروشیمی انتظار داریم در این بحث مشارکت کرده تا ساخت منازل مسکونی مردم به سرانجام برسد.

در پایان این جلسه، عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با پیشنهاد امام جمعه شهرک طالقانی و زیرسازی ۱۰ هکتار از این اراضی موافقت کرد.

https://ipna.news/159510کپی شد!