رشد چشمگیر درآمد های عملیاتی پتروشیمی فن آوران طی شش ماه نخست سال

۱۴۸ درصد افزایش ارزش فروش محصولات در شش ماه نخست سال ۱۴۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل
محمد جواد بدری از افزایش ۱۴۸ درصدی درآمد عملیاتی شرکت فن آوران در شش ماه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به نقل از محمد جواد بدری مدیرعامل این شرکت، درآمدهای حاصل از فروش محصولات در شش ماه نخست سالجاری با رقم ۴۱،۱۹۶ میلیار دریال در مقایسه با مبلغ کل فروش شش ماه نخست سال قبل شاهد ۱۴۸ درصد افزایش بوده است.

این درحالیست که پیش بینی می گردد با افزایش بهای محصولات در نیمه دوم سال، این فاصله با سال قبل بیشتر گردد. شایان ذکر است که ۱۶،۰۷۰ میلیارد ریال از این درآمد، حاصل فروش داخلی تولیدات و مابقی به ارزش ۲۵،۱۲۷ میلیارد ریال از آن سبد صادراتی فن آوران از ابتدای فروردین تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ می باشد که این افزایش در حوزه درآمد های عملیاتی داخلی شش ماه نخست سال ۱۴۰۰، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۸% و در بخش فروش صادراتی به میزان ۱۲۷% محقق گردیده است.

بدری دلایل این موفقیت را پس از عنایات خداوند متعال، تداوم تولید، رصد مستمر بازار های هدف و بروزرسانی مداوم استراتژی های فروش عنوان و ابراز امیدواری کرد تا ذینفعان این شرکت، با ادامه روند رونق درآمدهای عملیاتی، شاهد دستاوردهای بیش از بیش در عرصه تامین نیاز بازارهای هدف و تحقق درآمد های عملیاتی به ویژه در نیمه دوم سال باشند که نوید بسیار خوبی برای سهامداران این شرکت خواهد بود.

https://ipna.news/157910کپی شد!