پتروشیمی‌های منطقه پارس تجهیزات درمانی به کنگان و دیر اهدا کردند

شورای راهبردی‌ پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزون بر تأمین یک دستگاه سی. آرم مورد نیاز بیمارستان کنگان، ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان بندر دیر اهدا کرد.

 

به‌گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، مسعود حسنی، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: این شورا همسو با مسئولیت اجتماعی خود دستگاه سی. آرم مورد نیاز بیمارستان کنگان را تأمین کرد.

وی افزود: این دستگاه برای تصویربرداری از شکستگی‌ها در عمل‌های «نروسرجری» (جراحی‌های مغز و اعصاب) تأمین شده که انتظار است در ارتقای خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به جامعه هدف بتواند نقش شایسته‌ای ایفا کند.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ادامه داد: دستگاه سی. آرم اهدایی همانند تجهیزات پارسال از معتبرترین برندهای موجود است و از لحاظ کیفی با وجود خرید در شرایط سخت اقتصادی در زمره بهترین دستگاه‌های خارجی قرار دارد.

حسنی افزود: هزینه دستگاه سی. آرم خریداری‌شده بیش از ۱۹ میلیارد ریال بوده است که در صورت نیاز بیمارستان در ادامه نیز براساس ظرفیت موجود نیازهای تجهیزاتی این مرکز تأمین می‌شود.

وی اظهار کرد: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با هدف ارتقای سطح خدمات حوزه بهداشت و درمان تأمین تجهیزات مورد نیاز این بخش را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود دنبال می‌کند.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی گفت: این شورا همسو با مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات به بخش زنان و زایمان بیمارستان اهدا کرد.

 حسنی مقابله با کرونا را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: در این راستا امکانات لازم برای مراکز درمانی در شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات بیمارستان امام هادی (ع) بندر دیر افزود: پس از اعلام نیاز و بررسی انجام‌شده در بیمارستان شهرستان دیر مقرر شد تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان با بهترین کیفیت در اختیار این مرکز درمانی قرار گیرد.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی بیان کرد: در این زمینه الکتروشوک، تخت احیا، انکوباتور نوزاد، ونتیلاتور، کپنوگراف، نبولایزر اولتراسونیک و الکترو اردیوگراف تأمین شده است، همچنین دو فتال مانیتورینگ و دو جنین‌یاب به بیمارستان امام هادی علیه‌السلام شهرستان دیر واگذار شد.

وی بیان کرد: انتظار است اهدای این تجهیزات نوید بخش ارائه خدمات بیشتری به مناطق پیرامونی منطقه ویژه انرژی پارس و به‌ویژه ساکنان شهرستان دیر باشد.

https://ipna.news/157565کپی شد!