مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت استان خوزستان حذف شوند

رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان خوزستان:
با توجه به شرایط خاص استان خوزستان و برای رفع مشکلات موجود نیازمند استقرار مدیران در استان هستیم و مدیران پروازی نمی توانند بر مشکلات استان فائق آیند.

به‌گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، آیت الله رئیسی در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت استان خوزستان حذف شوند و به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیری در استان خوزستان پروازی باشد و این در برخی دیگر از استان ها هم باید انجام شود و مدیران پروازی از چرخه مدیریت حذف شوند.

همانگونه که مردم و مسئولان استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس توانستند بر مشکلات فائق آیند اکنون نیز می توانند با برنامه ریزی و کار جهادی بر این مشکلات پیروز شوند و معتقدم مشکلات استان با تلاش مضاعف وکار جهادی قابل حل می باشد.

یکی از کارهایی که باید در اولویت قرار گیرد نظارت علی الدوام بر کارهاست که بایستی با جدیت انجام شود؛ این نظارت هم باید از درون دولت انجام شود و مدیران دولتی نظارت قوی بر کارها شود البته دستگاههای نظارتی بیرون از دولت مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی هم وظیفه نظارتی خود را انجام خواهند داد که این نظارت برون سازمانی است.

https://ipna.news/157561کپی شد!