اعتراض کارکنان زیرمجموعه شرکت های پتروشیمی باختر به تغییر شیفت کاری / تغییر شیفت به ۸ ساعت در دوران کرونا اعتراض کارکنان را به همراه دارد

کارکنان تعدادی از شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی باختر نسبت به تغییر شیفت کاری از ۱۲ ساعت روزانه به ۸ ساعت اعتراض و خواهان ادامه روند شیفت ۱۲ ساعته هستند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، این تغییر شیف خصوصا در زمان شیوع بیماری کرونا اعتراض کارکنان در شرکت های پتروشیمی سنندج، مهاباد، لرستان، میاندوآب و پلیمر کرمانشاه به همراه داشته است.

یکی از کارکنان در گفتگو با خبرنگار ایپنا گفت: مزایای بسیاری برای شیفت ۱۲ ساعته وجود دارد اما مدیران بدون توجه به خواسته اکثریت کارکنان بر تغییر شیفت کاری پافشاری کرده که اعتراض کارکنان چندین پتروشیمی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مزایای بیشماری در شیفت ۱۲ ساعته نه فقط برای کارکنان بلکه از بابت راندمان عملکردی شرکت نیز وجود دارد که نباید آن ها را نادیده گرفت.

وی مزایای شیفت ۱۲ ساعته را در عدم تداخل نفرات روزکار و شیفتی و کاهش انتقال بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: شکستن رکورد تولید در سال ۹۹ در شیفت ۱۲ ساعته، کاهش هزینه ایاب و ذهاب، کاهش حوادث جاده ای و بخصوص کاهش تردد در ساعات پایانی شب در مسیرهای منتهی به شرکت از مزایای شیفت ۱۲ ساعته است.

نیروی شرکت پتروشیمی باختر با تاکید بر کاهش تعداد تغییر شیفت های روزانه و پیوستگی انجام کار در شیفت ۱۲ ساعته بیان داشت: این موضوع را بارها با نامه نگاری به مدیران شرکت پتروشیمی باختر بیان کردیم و امیدواریم این مهم که خواسته اکثریت کارکنان است به سرانجام برسد.

https://ipna.news/157491کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس وقتی در شیفت‌های 12 ساعته نفر در ساعات متعارف سرکار میره چه لزومی داره نفرو در ساعات غیر متعارف ساعت 11و12 شب سر کار بکشی در حالیکه هردو شیفت ساعت کاری یکسانی دارند واقعا باید مسولین یه فکری به حال این بکنند واقعا در ساعت غیر متعارف جون نفرات در خطره