“جم” فراتر از ابرها

بیشترین میزان درآمدی که “جم” از فروش محصولات تولیدی در خردادماه به دست آمده مربوط به بازار داخلی با ۲۴.۵۳۴ میلیارد ریال بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شرکت پتروشیمی جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۳۲.۳۹۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده که این درآمد بدست آمده از فروش محصولات دردو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، درآمد‌های حاصل‌شده این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز ۸۸.۸۹۳ میلیارد ریال ارائه‌شده و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده پتروشیمی جم برابر با ۱۳.۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه جم+بورس نیوز

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی جم

روند کسب درامدهای جم در خردادماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمد حاصل شده شرکت “جم” در خردادماه سال ۱۴۰۰، در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۴.۱۱ درصدی را به ثبت رسانده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش قابل توجه ۲۷۴ درصدی را به همراه داشته، همچنین میزان درآمدی که این پتروشیمی توانسته از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت برساند نسبت به ۳ ماهه ابتدایی سال گذشته افزایش ۲۶۲ درصدی را مشاهده کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی در خردادماه به دست آمده مربوط به بازار داخلی با ۲۴.۵۳۴ میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین درآمد کسب شده در بین محصولات به فروش رفته مربوط به «اتیلن» با ۱۱.۲۱۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول برابر با ۱۸۶.۲۳۷.۹۲۹ ریال گزارش شده است.

میزان فروش محصولات پتروشیمی جم

روند پتروشیمی جم در فروش محصولات +بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروش محصولات پتروشیمی جم در خردادماه برابر با ۱۷۸.۶۶۹ تن بوده که حجم عمده‌ای از فروش را در بخش بازار داخلی به ثبت رسانده، بیشترین میزان فروش “جم” را محصول «اتیلن» با ۶۰.۲۲۸ تن در اختیار دارد که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی مقدار فروش را گزارش کرده است.

https://ipna.news/157261کپی شد!