تکمیل ۲ بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا پایان امسال

ایلام معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام از تکمیل ۲ بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا پایان امسال خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)؛«یوسف شریفی»  در خصوص آخرین وضعیت مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام اظهار کرد: با اخذ مجوزهای لازم از هیئت مدیره، ۲ بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام به تعداد ۴۲ واحد تا آخر سال جاری قابل اسکان خواهند شد.

او گفت: پس از راه‌اندازی واحد الفین و دیگر بخشهای مجتمع پتروشیمی ایلام که در اولویت نخست ما در ماه‌های گذشته قرار داشت و هیچ فرصتی برای ما باقی نگذاشته بود، کار تکمیل مجتمع مسکونی به سرعت پیگیری شد.

وی افزود: جهت ادامه پروژه، موارد باقیمانده برای تکمیل این واحدهای مسکونی بررسی و برآورد اولیه شد و سپس جهت اخذ مجوز به هیئت مدیره تقدیم شد.

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام ادامه داد: هیئت مدیره پتروشیمی ایلام با بررسی‌های انجام شده مجوزهای لازم جهت هزینه ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این ۲ بلوک که شامل ۴۲ واحد مسکونی می‌شود را صادر کرده و کارها در حال انجام گرفتن است.

شریفی ادامه داد: کار نصب آسانسور این ۲ بلوک با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست و کارهای باقیمانده در این ۴۲ واحد مانند تکمیل سقف کاذب، لوله کشی گاز مستقل برای هر واحد، نصب پکیج، تکمیل دستگیره و قفل و کلید، پریز و… در حال تکمیل اسناد برای برگزاری مناقصه است که بزودی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص سایر بلوک‌ها نیز گفت: برای بلوکهای باقیمانده پس از اتمام ۲ بلوک فوق الاشاره، بسته به استقبال و شرایط در زمان خودش تصمیم گیری خواهد شد.

https://ipna.news/157233کپی شد!