فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام از مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام تقدیر کرد

در این دیدار سردار شاکرمی فرمانده سپاه ایلام با تقدیر از حسن نجفی سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام اقدامات مدیریت و کارکنان این شرکت در جهت تولید و حفظ اشتغال را ارزشمند خواند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، در این دیدار علاوه بر حسن نجفی سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه ایلام، سرهنگ کریمیان جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های موثر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جهت تولید و حفظ اشتغال، با اشاره به خدمات این مجتمع بزرگ صنعتی گفت: تلاش و همت این پولاد مردان در خط تولید، همانند مجاهدت های دوران دفاع مقدس است.

وی ضمن حمایت از تولید و اشتغال در این شرکت، اظهار امیدواری نمود که شرکت پتروشیمی ایلام بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

حسن نجفی‌سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان گزارشی از وضعیت شرکت و گذار از مشکلات و موانع تصریح نمود: هم اکنون این شرکت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بصورت شبانه روز تلاشی جدی و مضاعف دارد.

در پایان این دیدار نیز فرمانده‌سپاه امیرالمومنین (ع) استان به جهت توجه ویژه مدیرعامل پتروشیمی ایلام به ایثارگران و خانواده‌های شهداء با اهدای لوح تقدیری از وی تجلیل کرد.

https://ipna.news/157055کپی شد!