کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس حاشیه خور جعفری را پاکسازی کردند

تعدادی از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس به همت سازمان مردم نهاد دیده بان انرژی پاک فجر حاشیه خور جعفری را پاکسازی کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ صبح امروز تعدادی از کارکنان این شرکت به همت سازمان مردم نهاد دیده بان انرژی پاک شرکت فجر اقدام به پاکسازی حاشیه شمالی خور جعفری (روبروی ناحیه ۲ شرکت فجر) کرده‌اند.

خوریات از زیست بوم های مهم است و آلودگی هر یک از خورهای زنگی، جعفری، غزاله، احمدی و غنام در نهایت منجر به آلودگی و تخریب اکوسیستم منحصر بفرد در منطقه می شود.

با توجه به این نکته، رها سازی ضایعات انسانی در اطراف و بستر خورها، علاوه بر تخریب اکوسیستمی و از بین رفتن گونه های زیستی موجب ایجاد مناظر زشت حاشیه خورها پس حفاظت و بهسازی از آنها در منطقه امری ضروری تلقی می شود.

این پاکسازی در راستای تحقق شعار امسال این انجمن که احیای زیست بوم ها بوده، انجام شده و این پیام را به مخاطبان میرساند که باید برای پاکسازی زیست بوم خود تلاش کنند.

لازم به ذکر است که سازمان مردم نهاد دیده بان انرژی پاک فجر در سال ۹۷ نیز در راستای الگوسازی،  جلب توجه مردم و مسئولین به حفاظت محیط زیست و مدیریت بهتر پسماندهای خانگی و صنعتی اقدام به پاکسازی حاشیه خور زنکی کرده است.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

https://ipna.news/156936کپی شد!