آماده توسعه همکاری با پتروشیمی بندرامام هستیم

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد کشوری و استانی این بانک در راستای توسعه همکاری‌ها در پتروشیمی بندرامام حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ روز دوشنبه دهم خرداد ماه سید فرید موسوی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیئت عامل بانک ملی ایران به همراه هیات همراه و مدیران ارشد استانی بانک ملی از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کردند و به منظور توسعه روابط و همکاری‌ها با حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و حافظ رضایی مدیرمالی و همچنین دیگر مدیران و روسای پتروشیمی بندرامام جلسه‌ای را برگزار کردند.

در ابتدای جلسه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین، جلسه را آغاز و پس از آن توضیحاتی در خصوص جایگاه پتروشیمی بندرامام در صنعت پتروشیمی کشور و شرایط ویژه این شرکت در حوزه‌های تولید و مالی ارائه کرد.

رستمی در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی از موجودیت بانک‌ها، اقدام و عمل در جهت در دسترس بودن منابع مالی برای پروژه‌های توسعه‌ای و مساعدت‌های لازم در امر تامین مالی و فعالیت‌های ارزی مرتبط می‌باشد. با این اقدام بانک، دغدغه‌های تولید و نقل و انتقال از دوش شرکت‌های تولیدی برداشته خواهد شد.

در ادامه، سید فرید موسوی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار داشت: مجموعه بانک ملی برای همکاری گسترده با پتروشیمی بندرامام هیچگونه محدودیتی ندارد و این مجموعه وظیفه خود می‌داند تا در شرایط کنونی در کنار بندرامام باشد و گوشه‌ای از امور را تسهیل کند تا در نهایت رضایت دوجانبه‌ای ایجاد و زمینه ساز اقدامات و کارهای بزرگ‌تر مشترک شود.

https://ipna.news/156880کپی شد!