? افتتاح انبار پسماند مجتمع پتروشیمی کاویان

انبار سرپوشیده پسماند شرکت پتروشیمی کاویان با حضور  قلی نژاد و هیئت همراه و همچنین مسئولین شرکت پتروشیمی کاویان در تاریخ سه شنبه مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کاویان
در این مراسم مسئولین محیط زیست استان و شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت ساخت این پروژه جهت مدیریت بهتر پسماندهای صنعتی ، آن را اقدامی نو و کم نظیر در منطقه اقتصادی پارس جنوبی توصیف نمودند که نشان از اهمیت مدیریت ارشد پتروشیمی کاویان به مسئله محیط زیست می باشد.

وی همچنین ضمن یادآوری موفقیت پتروشیمی کاویان در کسب تندیس صنعت سبز، اقدام به ساخت پروژه انبار پسماند صنعتی را در جهت حفظ و استمرار مولفه های صنعت سبز برشمرند.

گفتنی است که انبار پسماند سرپوشیده مجتمع پتروشیمی کاویان مطابق الزامات و استاندارد محیط زیست با مساحت ۱۰۸۰ مترمربع جهت انبارش پسماندهای صنعتی ( فرایندی و غیر فرایندی ) احداث گردیده است. پسماند های صنعتی این مجتمع شامل پلیمر، کک، روغن های ضایعاتی، فیلتر و لامپ می باشد که با توجه به ماهیت آنها و رعایت الزامات محیط زیستی در این انبار، انبارش و نگهداری می گردند. لازم به توضیح است برچسب مشخصات و مخاطرات (MSDS) تمامی پسماندها بر روی آنها نصب شده وتجهیزات HAZMAT
جهت جمع آوری و کنترل عملیات ریزش موادشیمیایی در انبار مستقر گردیده است. با توجه به قابلیت اشتعال پسماندها ، این انبار مجهز به سیستم اعلان و اطفا حریق اتوماتیک می باشد.

https://ipna.news/156865کپی شد!