اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز

امروز سهامداران شرکت‌های داروپخش، سیمان داراب و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۳هزار و ۵۹۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۷هزار و ۷۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲ میلیارد و ۳۵۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و ۹۰۷میلیارد تومان در بیش از ۲۱۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروپخش، سیمان داراب و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، فرآورده‌‌های نسوز پارس و خدمات انفورماتیک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۶۸میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۸۸میلیارد تومان در ۵۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۱۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/156478کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • افراسیاب عن توی بورس ایران هرروزسهام منفی میباشد بخاطر دل خوشی حداقل چند روزی سهام مثبت بشه مگه چی میشه رئیس جمهور بیچاره مون کرد گفت بیایید توی بازار سرمایه این هم نتیجه اش