پیام تبریک مدیران صنعت پتروشیمی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر

تعدادی از مدیران صنعت پتروشیمی کشور در پیام هایی جداگانه ای فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،متن پیام تبریک روز جهانی کار و کارگر از سید امید شهیدی نیا سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه هستند.
روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند، کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.
منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز این افتخار را دارد که با همراهی و مشارکت موثر کارگران معزز، همواره نقش موثری را در کمک به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش ایفا نماید و ان شاءالله در آینده نیز با جهد مستمر و خستگی ناپذیر در تلاش است تا رضایت همه ذینفعان را به نحوی مطلوبتری کسب نماید.
اینجانب این مناسبت ارزشمند را به پویندگان اصیل و خدوم به ویژه همکاران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی همه کارگران زحمتکش و خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در این منطقه که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارتان تجسمی از همت والایتان است را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

متن پیام تبریک روز جهانی کار وکارگر  مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس:

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است . فرهنگ کار وکارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده اند . بدون شک کار و تلاش کارگران عزیزاست که چرخ های توسعه و پیشرفت یک کشور را به حرکت در می آورد .

کارگران کوشا و دلسوز، براستی گردن فرازان یک سرزمین هستند . عظمت و ارزش کارگران بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که رشد هر کشور به دست کارگران و مرهون تلاش های آنان می باشد. افتخارات و رکوردهای شرکت پتروشیمی پارس در سالهای اخیر نیز مهر تاییدی بر تلاش و ازخودگذشتگی کارگران خدوم این مجموعه می باشد که بدون زحمات شبانه روزی این عزیزان این مهم میسر نمی گردید .

امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست، تولید و حمایت از تولیدات در اولویت قرار گیرد و موانع سر راه تولید برداشته شود . با توجه به توانمندی های داخلی و حمایت از کالاهای داخلی رونق و شکوفایی اقتصادی بیش ازپیش صورت گیرد، همه باهم بتوانیم بیش از گذشته قدردان زحمات قشر زحمتکش جامعه باشیم .

راهبر و پیشبرد اهداف و سیاست های کلان شرکت در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت سیستم خدمات رسانی جز با پشتکار، خلاقیت و نوآوری، عملکرد خوب و مطلوب شما همکاران زحمتکش در بخش های مختلف به دست نمی آید . اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز خجسته و مبارک کارگر، از زحمات بی دریغ و صادقانه ی شما همکاران ارجمند در راستای شکوفایی روزافزون این شرکت به ویژه در این ایام خاص بیماری ، تشکر و قدردانی می کنم .

متن پیام تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سوی مرعشی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آپادانا :

مهندس مرعشی مدیرعامل شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس گفت : گرامیداشت روز کار و کارگر نقش کارگران در چرخه اقتصاد کشور امری حیاتی و مهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس مهندس مرعشی مدیر عامل شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس با اشاره به حضور کارگران در پیشبرد چرخه اقتصاد کشور حضور این قشر زحمتکش را عامل اصلی و مهم برای حیات اقتصادی کشور برشمرد.
مدیر عامل آپادانا خلیج فارس با اشاره به تحریم های ظالمانه اقتصادی و تاثیر آن بر اقتصاد و تولید و نیز شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:«در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا از یکطرف و تحریم های ظالمانه اقتصادی از طرف دیگر چشم امید خانواده بزرگ صنعت و تولیدات صنعتی به دستان پرتوان کارگران تلاشگر و خستگی ناپذیر است. عزیزانی که شبانه روز همت می کنند تا صنعت و تولید همچنان پایدار باقی بماند.»
وی همدلی و وحدت را رمز پیروزی و موفقیت دانسته و تصریح کرد:«همواره بر این باور بوده و هستیم که توفیق حاصل نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه اعضای یک مجموعه همچنانکه تا به امروز وحدت ملی در تمامی زمینه ها خصوصاً در صنعت و تولیدات صنعتی تحریم ها را تبدیل به فرصت ساخته و با تکیه بر دانش داخلی گامهای موثر و مفیدی برداشته شده است.» مدیر عامل آپادانا خلیج فارس روز کارگر را روز گرامیداشت از تلاش و کوشش افرادی دانست که با عزمی راسخ و همتی بلند با روحیه ی سختکوشی برای اعتلای صنعت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
وی، قدردانی از زحمات این قشر پرتلاش را مهم واظهارداشت:« لازم است در استمرار حمایت از کار و کارگران عزیز همت گماشته و قدردان زحمات آنان باشیم . اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران زحمتکش شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس از تلاش های ارزشمند این قشر خدوم تقدیر می نمایم.»

متن پیام تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سوی حسن نشان زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند :

حسن نشان زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریگ گفت.

یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم کارگران صبور جامعه است که با اراده و علاقه، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور، گام بر می دارند.
بی تردید نقش جامعه کارگری در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور، فزونی تولید و حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی، نقش بی‌بدیلی است. علی رغم شرایط خطیر کشور، تحریم های حداکثری اعمال‌شده، تبعات ناشی از بیماری کرونا، حوادث غیر مترقبه و فشارهای معیشتی؛ جامعه کارگری هم چون همیشه با تخصّص، تعهّد و مجاهدت خود، چرخ اقتصاد کشور را به تحرک واداشته و با نهایت توان خود کوشیده‌اند تا پیروز میدان‌های پیکار اقتصادی و صنعتی باشند.
اینجانب این روز مهم و برجسته را به جامعه کارگری کشور، به ویژه کارگران فعال در عرصه صنعت و به خصوص خانواده کارگری و همکاران ارجمندم در «شرکت پتروشیمی اروند» صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
امید است با تلاش های فراگیر و بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های نو و هنر بازوی کارگران زحمتکش، شاهد تحقّق آرمان های والای انقلاب باشیم.

متن پیام تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سوی حسن نجفی سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام :

 
حسن نجفی‌سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفته “کار و کارگر” را به جامعه کارگری تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

جهان آینده، متعلق به کسانی است که به بهبودی آن می‌اندیشند. صاحبان فردا، امروز خود را غنی‌تر از دیروز می‌خواهند و کارگران پیشگامان حیات بدیع آینده هستند. دست‌هایی که آیینه تلاش روزگارند و بهروزی روزگار را به ارمغان می‌آورند.
چشمه‌سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شده توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان داشته است.
روز کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که صادقانه و بی‌آلایش در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، صنایع و معادن با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را ایفا می‌کنند.
امسال نیز در چارچوب تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها » و به‌رغم دشواری‌هایی نظیر شیوع بیماری کرونا، به مدد توان و مسئولیت‌پذیری شما همکاران، لحظه‌ای روند تولید متوقف نشده است.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه ضیافت‌الله، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات شبانه‌روزی همکارانم در شرکت پتروشیمی ایلام را ارج نهاده؛ سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

https://ipna.news/156462کپی شد!