کارگران نمونه پتروشیمی هرسین تقدیر شدند

 همزمان با هفته کار و کارگر از کارگران نمونه پتروشیمی پلیمر شهرستان هرسین تجلیل شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ فرماندار هرسین روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مقام کارگر در پتروشیمی هرسین، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: اهمیت کار و کار کارگر به قدری والاست که مقام معظم رهبری در وصف اهمیت کارگر فرمودند: علاقه‌ و اشتیاق به کار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند و کار به‌ عنوان ارزش شناخته بشود؛ بطوریکه کارگر وقتی می‌گوید «من کارگرم»، احساس افتخار کند، احساس حقارت نکند چرا که او ستون فقرات اقتصاد و تولید است و بدون کار او هیج ثروتی اثرگذار و راهگشا نیست.

عبادالله کنجوریان ادامه داد: کارگران از عناصر و ارکان مهم توسعه و یکی از مهمترین زمینه سازان شکوفایی اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند و با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصادی فروگذار نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید بعنوان یک راهبرد و چراغ راه برای توسعه اقتصادی کشور ترسیم شود، افزود: نامگذاری‌ سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود.

کنجوریان اضافه کرد: این شعار باید بعنوان یک راهبرد حیاتی و چراغ راه در راستای خنثی نمودن جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و کشور و همچنین تقویت بنیه اقتصادی کارگران و حمایت از آنان ترسیم شود.

فرماندار هرسین یادآور شد: واحدهای صنعتی منطقه می بایست اموری چون امنیت شغلی و تامین معاش کارگران را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

کنجوریان تاکید کرد: بدیهی است تحقق شعار سال جاری نیازمند یک نگاه کارشناسی و همه‌ جانبه به عوامل موثر بر آن است و در این راستا عامل کار و یا همان کارگر باید بصورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار هرسین گفت: این هفته فرصت مغتنمی است برای پرداختن به وضعیت سلامت کارگران و لازم است یادآوری جدی داشته باشم همه نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهتمام ویژه داشته باشیم.

در این مراسم از برخی کارگران نمونه بخش های مختلف پتروشیمی پلیمر با اهدای لوح، تقدیر شد.

هرسین با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در جنوب شرق کرماشاه قرار دارد.

https://ipna.news/156432کپی شد!