باید حداکثر تعامل با رسانه‌های محلی صورت گیرد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه باید حداکثر تعامل با رسانه‌های محلی از سوی روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی صورت گیرد، گفت: در یک تعامل دوطرفه و سازنده، این رسانه‌ها اقدامات شما را در سطح منطقه و ملی به خوبی منعکس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ عصر چهارشنبه،جلسه هم اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، درشرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

جواد گلی در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های هلدینگ خلیج فارس، اظهار داشت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اکنون در بهترین شرایط فروش و عرضه مواد پتروشیمی و رضایتمندی کارکنان است، اما نباید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های احیا نشده غافل شود.

وی افزود: مدیران عامل صنایع پتروشیمی، اکنون نگاه ویژه‌ای به حوزه روابط عمومی دارند و مدیران روابط عمومی باید با استفاده از این فرصت طلایی و با تثبیت جایگاه این حوزه، کارهایی ماندگار برای نسل‌های آینده انجام دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ خلیچ فارس با اشاره به اینکه اکنون تمام اقدامات مسئولیت اجتماعی مستقیما در حوزه روابط عمومی‌ها است، بیان کرد: کارگروه‌های مختلفی در حوزه مسئولیت اجتماعی برای خرسندسازی و اجرای پروژه‌های این حوزه در روابط عمومی‌‌های هلدینگ تشکیل شده که هدف آن‌ها تاثیر گذاری بر حوزه پیرامونی صنایع پتروشیمی است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نگاه ویژه مدیران عامل به رسانه‌ها و اخبار گفت: ما باید با تعامل حداکثری با رسانه‌های منطقه، از ظرفیت‌ آن‌ها برای برداشتن گام‌هایی موثر برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده کنیم.

گلی تصریح کرد: رسانه‌های محلی به دلیل حضور در منطقه هم از زوایای صنعتی و هم اجتماعی، عملکردها و اقدامات را مورد بررسی قرار می‌دهند و می‌توانند به صورت جامع‌تر و تاثیرگذارتر دستاوردها را اطلاع رسانی کنند و در این خصوص تولید محتوا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید رابط بین نیروهای انسانی و مدیران عالی باشند تا بتوانند مطالبات نیروها را پیگیری کرده و‌ به نتیجه برسانند؛ مدیریت اخبار و سرعت عمل در انتشار اخبار نیز از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها در هنگام حوادث بوده که می‌تواند از بروز بحران‌ها جلوگیری کند.

در پایان این جلسه نیز مدیران روابط شرکت‌های بندرامام، تندگویان، کارون، ره آوران، اروند، عملیات غیر صنعتی و فجر انرژی به بیان نقطه نظرات و عملکرد چند ماه خود در حوزه روابط عمومی پرداختند.

https://ipna.news/153528کپی شد!