احکام رسمی دبیران و سرپرستان خبرگزاری پتروشیمی ایران صادر شد/ جزئیات

ایپنا- در احکامی جداگانه دبیران و سرپرستان خبرگزاری پتروشیمی ایران منصوب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران‌ (ایپنا)، در احکامی از سوی علی چاروسائی صاحب امتیاز و مدیرمسئول این رسانه، دبیران و سرپرستان خبرگزاری پتروشیمی ایران منصوب و معرفی شدند.

بر این اساس، نازنین مهرابی به عنوان سردبیر، سید عماد طباطبائی به عنوان جانشین مدیرمسئول و مسئول امور حقوقی، باقر گل‌فر به عنوان سرپرست در استان خوزستان، حسن انصاریان به عنوان سرپرست در استان بوشهر و مسعود حیدرپور به عنوان سرپرست در منطقه شمال غرب کشور منصوب شدند.

در احکام صادر شده همچنین علیرضا وطن‌خواه به عنوان دبیر سرویس کارگری، مهدی چاروسائی به عنوان دبیر سرویس ورزشی، مینا بازوار به عنوان کارشناس مسئول پایش رسانه های پتروشیمیایی و سینا چاروسائی به عنوان مدیر صفحه اینستاگرام این خبرگزاری منصوب شدند.

همچنین محمد عتیقی به عنوان طراح، توسعه دهنده و مدیر پشتیبانی فنی و امنیت سایبری این خبرگزاری منصوب شد.

لازم به ذکر است که خبرگزاری پتروشیمی ایران اولین خبرگزاری تخصصی صنعت پتروشیمی در کشور است که به صورت مستقل و با شعار “دیدبان صنعت پتروشیمی” از دیماه سال ۱۳۹۸ به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز و توانست در دوره فعالیت آزمایشی خود با جذب چندین هزار مخاطب ثابت از بین مدیران و کارکنان این صنعت، نقش و جایگاهی مرجع در این حوزه تخصصی کسب کند.

دفتر مرکزی این رسانه در تهران قرار دارد و به زودی دفاتر منطقه ای این خبرگزاری در استان‌های پتروشیمی خیز کشور فعال خواهند شد.

https://ipna.news/153283کپی شد!