رونمایی از کارگاه‌های آموزشی HSE در منطقه ویژه پارس

همزمان با هفته آتش نشانی و ایمنی سه کارگاه آموزش ایمنی با حضور محسن شکیبایی مدیر طرح های مهندسی و رضا انفرادی سرپرست مدیریت منابع انسانی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این ۳کارگاه آموزشی در زمینه ایمنی و آتش نشانی، آشنایی با تجهیزات فردی ,دوره H2S است که در مرکز آموزش HSEسازمان منطقه ویژه پارس افتتاح شدند.
رییس آموزش HSE سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به الزام آور بوده برگزاری این دوره ها طبق استانداردهای HSE شرکت ملی نفت ایران، مرکز آموزش سازمان منطقه ویژه پارس را به عنوان چهارمین مرکز برگزاری دوره های ایمنی در شرکت ملی نفت ایران معرفی کرد.

ضرغام در ادامه گفت؛ با تهیه زیرساخت های لازم و کسب مجوزها، این مرکز میزبان بیش از ۲۵ شرکت در منطقه پارس جنوبی جهت اجرای دوره های ایمنی شرکت نفت و دوره های الزامی کشوری است و از ابتدای سال برای بیش از ۲۶۰۰ نفر از متقاضیان این دوره ها برگزار شده است

وی ادامه داد در گذشته اجرای این دوره ها در پیمانهای جاری سازمان دیده میشد که با تجهیز کارگاها این مرکز آموزشی، صرفه جویی و درامد زایی خوبی خواهد داشت زیرا مرکز آموزش HSE سازمان منطقه ویژه پارس یکی از مراکز معتبر و مورد تایید وزارت نفت در جنوب کشور است.

ضرغام با اشاره به تفاهم نامه همکاری این مرکز با ۱۵ موسسه و نهاد معتبر آموزشی، گفت؛ برای اجرای این دوره ها تفاهم نامه همکاری با سازمان جهانی ایمنی به عنوان مرجع معتبر جهانی نیز صورت گرفت و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تمامی دوره ها با رعایت پورتکل های بهداشتی و یا به صورت آنلاین برگزار شده اند.

رییس مرکز آموزش HSE سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه با اشاره به راه اندازی کارگاه منحصر به فرد آموزش کمک های اولیه در این مرکز، گفت، نیازهای خاص منطقه پارس جنوبی با توجه به فعالیت نیروها در فراساحل و سکوها، نیازمند آموزش های ایمنی خاص است که این آموزش ها در این مرکز با توجه به شرایط کاری منطقه همگام سازی شده اند.

وی همچنین در پایان یادآور شد، این مرکز با آموزش افراد بومی با همکاری سازمان حلال احمر، برگزاری دوره های ایمنی جهت جامعه محلی را نیز صورت داده است که با استقبال خوبی همراه بوده و تقاضا برای برگزاری این دوره های در شهرها و روستاهای منطقه پارس جنوبی همواره رو به افزایش بوده است

رونمایی از کارگاه های آموزشی HSE در منطقه ویژه پارس

https://ipna.news/153078کپی شد!