برگزاری نشست مشترک مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت و مدیرعامل پالایشگاه آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان اقدامات انجام شده در مقابله با کووید۱۹ را بیان کرد و خواستار هماهنگی بیشتر برای کاهش صدمات ناشی از بیماری کووید-۱۹به کارکنان صنعت شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با مدیرعامل پالایشگاه و رییس HSE شرکت پالایش نفت؛ برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت بیماری کرونا و خیزش جدید بیماری در منطقه نشست مشترکی برگزار کردند.در این جلسه دکتر نصراله حسونی بحرینی با تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به همکاران HSE، به تحریم مدیرعامل پالایشگاه توسط آمریکا اشاره کرد.و پس از آن به بیان شرحی از اقدامات انجام شده در مقابله با بیماری کرونا که توسط بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان انجام شد- پرداخت. با توجه به پیش بینی وضعیت بیماری در خیزش جدید، و احتمال افزایش موارد ابتلا به سوش بیماری درگروه های سنی مختلف بویژه سنین متوسط (که گروههای شاغل را ممکن است در برگیرد،) پرداخت و خواستار انسجام، همکاری و هماهنگی بیشتر بین پالایشگاه و بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان شد. وی همچنین از همکاری و پشتیبانی مدیرعامل پالایشگاه آبادان در این مدت تقدیر کرد. مهندس علیرضا امین ضمن خیرمقدم گفت: از تلاش های کادر پزشکی و درمانی برای مبارزه با این بیماری تشکر می کنم، شاهد این تلاش آمار نسبتا پایین ابتلا و موارد شدید بیماری در جمعیت تحت پوشش است – که منتج از عملکرد مناسب تیم بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و HSE پالایشگاه است.

در ادامه گزارش های عملکرد تیم طب صنعتی و معاونت درمان در مورد درمان غیرمستقیم به مدیرعامل پالایشگاه ارائه شد. در این جلسه مقرر شدکه کمیته مشترک متشکل از HSE شرکتهای نفتی مستقر در منطقه و بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان برای هماهنگی منسجم بین بخشی برای اجرای پروتکل های بهداشتی حفاظت از کارکنان و همچنین متمرکز نمودن عملیات پشتیبانی و تدارکاتی شرکتهای نفتی منطقه از بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در خصوص مقابله با بیماری کووید-۱۹ با محوریت HSE پالایشگاه تشکیل شود. در مورد مسایل مربوط به راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان نفت آبادان نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان جلسه مهندس علیرضا امین از خدمات پزشکان شاغل در طب صنعتی پالایشگاه و دکتر سیدمحمدمجتهدزاده رییس طب صنعتی وHSE بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.

در این جلسه روسای HSE و بهداشت پالایشگاه آبادان ، دکترمحمدرضا بستانی رییس درمان ودارو، دکتر سیدمحمد مجتهدزاده رییس HSE وطب صنعتی و رییس روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان نیز حضور داشتند.

https://ipna.news/153018کپی شد!