اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۵

امروز سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی نوری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه مسیر برق گیلان، تولید برق ماهتاب کهنوج و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰هزار و ۹۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲هزار و ۳۵واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۱۸۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۸۹۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۰۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی نوری امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک سینا، صنایع کاشی و سرامیک سینا و عمران و توسعه فارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۱۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۶۰۰میلیارد تومان در ۷۶۶هزار و ۳۷۸نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۹۰واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه مسیر برق گیلان، تولید برق ماهتاب کهنوج و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، توکاریل و داروسازی تولید دارو بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

https://ipna.news/152541کپی شد!
منبع