مدیریت منسجم پالایشگاه جم وایجاد تعامل در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

برنامه های پیشگیری از کرونا ویروس در شرکت پالایش گازفجرجم، این شرکت را بعنوان یک الگو درسطح شرکت ملی گاز ایران ومحیط پیرامونی معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، مالکی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهردر نشست خود با مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم گفت:برنامه های پیشگیری از کرونا ویروس در شرکت پالایش گازفجرجم، این شرکت را بعنوان یک الگو درسطح شرکت ملی گاز ایران ومحیط پیرامونی معرفی کرده است.

مالکی افزود:مدیریت منسجم پالایشگاه جم وایجاد تعامل این شرکت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، سبب اجرایی نمودن بسیاری از دستورالعمل های حوزه بهداشت ودرمان دراین شرکت قبل از ابلاغ آن بوده است و این امر مایه دلگرمی کارکنان و مسئولان منطقه است.

مالکی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در موضوع مقابله با کووید ۱۹،عملا شرکت پالایش گازفجرجم را به یک شرکت پیش رو در زمینه سلامت کارکنان تبدیل کرده است و اکنون شاهد کمترین نگرانی در این شرکت هستیم.

وی ادامه داد: اسناد فعالیت های صورت گرفته در شرکت پالایش گازفجرجم نشان دهنده اهتمام جدی مدیریت ومرکز سلامت این مجموعه به بحث سلامت کارکنان در مقابله با کرونا ویروس بوده است و ذینفعان این شرکت با خیالی آسوده به امورات جاری مشغول هستند.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر در بخش دیگری از اظهارات خود ،پالایشگاه ها را خط مقدم تولید گاز کشور دانست و تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را در راستای کاستن از نگرانی کارکنان پالایشگاه های در زمینه کرونا ویروس انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: اگر چه کرونا ویروس هر روز با چهره ای جدید و مرموز خود را نشان می دهد و جهان برای درمان آن هنوز به داروی قطعی نرسیده است اما ما هرگز نا امید نیستیم وانسان اشرف مخلوقات است و با اتکال به خداوند متعال این نگرانی نیز رفع خواهد شد.

در ادامه این نشست مهندس نجفی گفت: در حال حاضر مقوله سلامت کارکنان در کنار تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهداشت ودرمان صنعت نفت در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارد.

وی افزود: کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم با پشت سر گذاشتن تعمیرات اساسی آماده تولید حداکثری گازمی شوند و آرامش آنهادر زمینه بحران کرونا ویروس یکی از مهم ترین دغدغه های این روزهای ما است.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم با اشاره به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس و همچنین بهداشت ودرمان صنعت نفت اظهار داشت: ما در این شرکت تلاش کردیم با رعایت دقیق این دستورالعمل ها همواره چند گام جلوتر حرکت کنیم .

وی اضافه کرد: درتکمیل دستورالعمل های بهداشتی موجود، مصوبه های مهمی نیز توسط کمیته مرتبط با کرونا ویروس در درون شرکت مصوب شده است که خوشبختانه نقش مهمی در مهار شیوع آن داشته است.

نجفی تصریح کرد: این شرکت در زمینه پیشگیری نیز اقدامات موثری داشته است و از اسفند ماه سال گذشته خود را آماده روزهای سختی کرده بود که اکنون در حال عبور ازآن هستیم.

وی با اشاره به اماکن عمومی و خدماتی در سطح شرکت خاطرنشان کرد: اجازه ندادیم با فعالیت رستوران ها،خدای نکرده زمینه انتشاراین ویروس به صورت ناخواسته فراهم شود و همه سالن های سرو غذا را تعطیل کردیم و کنترل سخت گیرانه ای نیز نسبت به ورود وخروج پرسنل اقماری کار خود داشتیم و با تمهیدات لازم مانع ورود افرادی شدیم که شهرستان های محل زیست آنها در وضعیت قرمز کرونایی بود و در نهایت شرایط قرنطینه گی و غربالگری در مورد آنها بکار بردیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در بخش دیگری از اظهارات خود به کمک های صورت گرفته در زمینه کرونا ویروس به محیط پیرامون مانند نیروی انتظامی ، فرمانداری و دیگر ادارا ت شهرستان اشاره و اظهار داشت: دغدغه ما ریشه کن شدن این ویروس در کل منطقه است و همچنان با کمک و مساعدت خود در کنارشهرستان و بهداشت ودرمان صنعت نفت و مجموعه بیمارستان توحید هستیم .

وی ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال ؛ مجموعه کادر درمان ، پزشکان وپرسنل حوزه بهداشت ودرمان شهرستان وبیمارستان توحید همواره در سلامتی کامل باشند و بدون شک نشاط این عزیزان کمک مهمی به سلامت جامعه ومقابله بیشتر با کرونا ویروس خواهد بود.

در پایان این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اهدا لوح تقدیری از مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در جهت توسعه و پیشبرد اهداف بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر و اقدامات موثر در اجراى برنامه هاى پیشگیرانه و مقابله با بیمارى کووید ۱۹ از زمان شیوع این بیماری تاکنون در سطح پالایشگاه فجر جم و همچنین مجتمع مسکونى پارس جم تشکر و قدردانی نمود.

https://ipna.news/152323کپی شد!