تقویم فرهنگی سال ۹۹ توسط مجمع روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تایید شد

هفتاد و ششمین مجمع روابط عمومی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور ارائه گزارش عملکرد تقویم فرهنگی سال ۹۸ و بررسی تقویم فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ صبح امروز هفتاد و ششمین مجمع روابط عمومی های منطقه با حضور تعدادی از روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه، دکتر سید رضا مرویان حسینی مشاور مطالعات اجتماعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی  و برخی از نمایندگان حوزه منابع انسانی، فرهنگی و ورزشی شرکت های منطقه در شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

در این نشست که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گزارش عملکرد تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه در سال ۹۸ برای اعضای حاضر قرائت و تقویم فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ نیز بررسی شد.

همچنین در ادامه این جلسه دو محقق، گزارش  پژوهش های انجام شده در زمینه” نیازسنجی “و” اثر بخشی تقویم فرهنگی “صنایع پتروشیمی منطقه ارائه کردند که نتایج این دو گزارش برای بهبود بازخورد برنامه های فرهنگی منطقه در تقویم فرهنگی سال ۹۹ اعمال شده است.

در این جلسه ۴ ساعته، برنامه های اجرا شده در تقویم فرهنگی سال ۹۸ توسط اعضای مجمع بررسی شده و نکات قوت و ضعف آن بیان شد؛ اعضا با توجه به برنامه متنوع دیده شده در تقویم که حاصل خرد جمعی و کارعلمی پژوهشی بوده با تقویم فرهنگی پیشنهادی سال ۹۹ برای ارائه  موافقت کرده آن را برای تصویب به شورای راهبردی مدیران عامل ارسال کردند همچنین مقرر شد حاضرین پیشنهادات خود در زمینه برنامه های تقویم فرهنگی به منظور بهبود عملکرد را طی روزهای آینده به امور فرهنگی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ارسال کنند.

تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه از سال ۸۶ به منظور هماهنگی، همکاری و مدیریت جامع امور فرهنگی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشمی تهیه و در مجمع روابط عمومی ها بررسی و در نهایت توسط مدیران عامل شرکت های منطقه تصویب و به صورت سالانه اجرا می شود؛ در پایان هر ساله نیز تقویم فرهنگی توسط شرکت های پتروشیمی منطقه ارزیابی می شود.

https://ipna.news/151674کپی شد!