صنعت پتروشیمی به مسئولیت‌های اجتماعی پیرامون کرونا توجه کند

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: کلیه مدیران صنعت پتروشیمی و سازمان بنادر و دریانوردی به مقابله با کرونا اهمیت داده و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی تا پایان بحران در کنار این ستاد باشند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: قرارگاه پدافند زیستی بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان با تلاش‌های شبانه روزی ضدعفونی منازل گروه‌های هدف ویروس کرونا را انجام داده که نهایت سپاسگذاری و قدردانی دارم.

او افزود: ویروس کرونا در شهرستان رامشیر طغیان کرده که مدیران پتروشیمی پرسنلی که ساکن رامشیر و در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اقتصادی شاغل بوده را از حضور در محل کار جلوگیری کرده و تا پایان ویروس کرونا از ورود آن‌ها جلو گیری نمایند.

شنبدی بیان داشت: ۳ مورد مثبت به ویروس در این شهرستان ۲ مورد در منطقه فاز۷ بندرماهشهر ویک مورد در فاز ۳ بندرامام است.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر تصریح کرد: با توجه با تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در حذف زنجیره بیماری کرونا و جلوگیری از طغیان آن کلیه مدیران صنعت پتروشیمی و سازمان بنادر و دریانوردی به این مقوله اهمیت داده و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی تا پایان بحران در کنارستادمقابله با ویروس کروناشهرستان باشند.

https://ipna.news/149413کپی شد!