ثبت رکورد جدید تولید اتیلن در پتروشیمی جم

 ۹۶ درصد برنامه تولید این واحد با ثبت رکورد تولید یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن اتیلن در سال ۹۸ محقق شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ اورمزد رئیس بهره‌برداری الفین پتروشیمی جم دهقانی‌خلد اظهار کرد: واحد الفین پتروشیمی جم پارسال با وجود تمام مشکلات، ۹۶ درصد برنامه تولید را محقق کرده است.

وی افزود: پتروشیمی جم با اعمال همه راهکارهای موجود و اصلاحات مورد نیاز همواره تلاش کرده است با حداکثر توان در مسیر تولید حرکت کند و خوشبختانه توانست با دستیابی به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن اتیلن، رکورد تولید را ارتقا دهد و این هدفی است که هر سال به عنوان نخستین و مهم‌ترین هدف دنبال می‌شود.

رئیس بهره‌برداری الفین پتروشیمی جم با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال ۹۹ برنامه‌ای کوتاه مدت برای رفع ایرادهای جزئی موجود در شرکت دنبال می‌شود، گفت: انتظار می‌رود پس از رفع ایرادها در واحد الفین و در صورت تأمین خوراک کافی، امسال را با رکوردی بالاتر از برنامه پیش‌بینی‌شده به پایان برسانیم و این مهم دور از دسترس نیست.

دهقانی‌خلد با بیان اینکه مهم‌ترین نکته در ادامه مسیر ‌حرکتی جم حفظ تولید است، ادامه داد: اگرچه با چالش‌هایی نظیر افت قیمت محصولات نفتی و هیدروکربنی مشتق از نفت روبه‌رو هستیم، در صورت تولید با حداکثر ظرفیت به این هدف می‌رسیم.

وی اظهار کرد: با تدابیری که در شرکت اتخاذ می‌شود سعی بر این است که در سال ۹۹ با دریافت خوراک قیمت مناسب ضمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای سود شرکت، رکورد تولید در ساعت را در کنار رکورد تولید سالانه به ثبت برسانیم.

رئیس بهره‌برداری الفین پتروشیمی جم تصریح کرد: اگرچه چالش کرونا در برهه کنونی تمام جهان را درگیر کرده است، اما پتروشیمی جم با تکیه بر همت همکاران به اهداف خود با امید می‌نگرد و کرونا باشد یا نباشد، تولید را در بالاترین سطح حفظ می‌کند.

https://ipna.news/149226کپی شد!