مسابقه بزرگ پتروماه در شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ پتروماه به‌همت شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به‌ منظور استفاده بهتر از قرنطینه خانگی خانواده‌ها و کارکنان شاغل در صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به منظور تشویق خانواده‌های کارکنان شاعل در صنعت پتروشیمی منطقه مسابقه بزرگ پتروماه را برگزار می‌کند.

کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند فعالیت‌ها و اقدامات مثبت خود در قرنطینه خانگی را به‌صورت ویدئو برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده و با سایرین نیز به اشتراک بگذارند.

هدف از راه‌اندازی مسابقه بزرگ پتروماه را انتقال تجربیات مثبت خانواده‌ها در کنار یکدیگر برای بهره‌گیری هر چه بهتر از موقعیت به وجود آمده است.

ویدئوهای ارسال به این مسابقه باید کمتر از یک دقیقه بوده و قابل انتشار در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های رسمی باشند؛ محتوای ویدئوها اگر دارای مطالب آموزنده و کاربردی باشد می‌تواند یک نقطه مثبت برای شرکت کننده به حساب آید.

آخرین مهلت ارسال ویدئوهای ارسالی تا ۲۰ فروردین بوده و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند ویدئوهای خود را اپراتور این مسابقه ارسال کنند.

 

https://ipna.news/149039کپی شد!