مساعدت ۲ میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندرماهشهر

با موافقت مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه مبلغ ۲ میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندرماهشهر اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛با موافقت مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه مبلغ ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۹۸ به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندرماهشهرتخصیص پیدا کرد.

محمدصادق شکاری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان در تشریح بخشی از مسئولیت های این انجمن اظهار داشت: اولویت اصلی اقدامات انجمن حمایت از زندانیان، حمایت از همسر و فرزندان زندانیان است که بخشی از آن شامل مستمری، بسته های ارزاق، هزینه های درمانی و تحصیلی است.

وی همچنین به کمک برای ایجاد اشتغال خانگی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اصلی انجمن حمایت از زندانیان کمک به ایجاد اشتغالی خانگی توسط خانواده های زندانیان است و در همین رابطه تلاش می شود متناسب با فعالیتی که از سوی آن ها انجام میشود، وسایل مورد نیازشان تامین شود.

شکاری با تقدیر از حمایت شرکت های پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی از فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان در تخصیص مبلغ ۲ میلیارد ریال به این انجمن ابراز امیدواری کرد بتوان با این کمک ها، گره های بیشتری از زندگی خانواده های زندانیان باز کرد.

https://ipna.news/148240کپی شد!