اهواز میزبان نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان گفت: اهواز به‌طور همزمان میزبان یازدهمین و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان است.

بنابه گزارش ایپنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رحیم جلیلی اظهار کرد: نمایشگاه اهواز پس از نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران مهم‌ترین و بزرگترین رویداد اقتصادی در سطح وزارت نفت به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که همزمان با سال رونق تولید با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برنامه‌ریزی شده است، ۲۶۰ شرکت از ۱۰ استان کشور شامل خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و البرز مشارکت و در مدت چهار روز آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت به نمایشگاه می‌گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان با بیان اینکه محور فعالیت نمایشگاه امسال در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی داخلی است، گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان نهایت تلاش خود را در برپایی هر چه باشکوه‌تر این نمایشگاه که در جدول نمایشگاه‌های کشور تعریف شده به کار گرفته است.

جلیلی افزود: با توجه به اهمیت این رویداد اقتصادی همه فضای پوشیده و باز نمایشگاه از جمله سالن‌های کارون، امام رضا (ع)، خرمشهر و خلیج‌فارس به این نمایشگاه اختصاص یافته و افزون بر غرفه اختصاصی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن، انجمن‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت تهران، استان مرکزی و خوزستان، دانشگاه‌ها، مجموعه‌های علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان حضور چشمگیر دارند.

وی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسب و ایده آل برای نمایش فناوری‌های نو در صنعت نفت و صنایع جانبی آن است و حضور پر رنگ شرکت‌ها در این رویداد بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند ایرانی به دانش فنی ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی این صنعت مهم است.

https://ipna.news/147405کپی شد!