مرضیه شاهدایی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ شد

در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، اعضای هیات مدیره پتروفرهنگ و مدیران عامل شرکت‌های تابعه صندوق و پتروفرهنگ، مرضیه شاهدایی طی حکمی به عنوان مدیرعامل شرکت پتروفرهنگ منصوب شد.

بنابه گزارش ایپنا در این جلسه که صبح روز یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ در محل سالن جلسات صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، در ابتدا محمد هاشم رکن تهران، رییس هیات مدیره صندوق با تشکر از زحمات موثر مصطفی طاهری نجف‌آبادی، مدیرعامل سابق پتروفرهنگ و آرزوی توفیق برای شاهدایی در این سمت، گفت: مایه سرور و خرسندی است که با وجود سختی و مشکلاتی که بر سر راه بانوان در پست‌های مهم است، با توجه به سوابق ارزنده سرکار خانم مهندس شاهدایی، این سمت مهم به ایشان واگذار شده است و امیدواریم ایشان در مسیر خود موفق بوده تا بتوانیم با تلاش همگانی، فرهنگیان عضو را سهامدار مجموعه‌های پتروشیمی کنیم.

در ادامه محمدجواد صداقت رییس هیات مدیره پتروفرهنگ و قائم مقام صندوق ذخیره فرهنگیان، با خیر مقدم به مدیرعامل این شرکت، شرح مختصری از فعالیت‌های پتروفرهنگ را اعلام کرده و پروژه‌های در دست احداث این مجموعه را به صورت اجمالی معرفی کرد.

شاهدایی نیز ضمن تشکر از هیات مدیره صندوق ذخیره فرهگیان و پتروفرهنگ، از طاهری نجف‌آبادی به عنوان پیشکسوت خود یاد کرده و از زحمات وی برای این مجموعه قدردانی کرد.

در ادامه شاهدایی از سوابق خود در صنعت پتروشیمی گفت و تجربه‌ای که حاصل سالیان اشتغال در این صنعت است. وی اظهار داشت: پتروفرهنگ نیاز به یک نقشه راه جدید دارد تا با این نقشه راه هلدینگ بتواند کسب و کار خود را توسعه داده و طرح‌ها و پروژه‌های خود را به سامان برساند.

شاهدایی افزود: خدا را شاکرم که این توفیق حاصل شده تا با حضور در این صنعت خدمتی برای ملت عزیز ایران خصوصاً قشر معظم فرهنگی انجام دهیم و این قول را می‌دهم که تمام توان و تلاش خود را برای بومی‌سازی و استفاده از توانمندی‌های داخل کشور شامل سازنده‌ها، مشاوران و پیمانکاران داخل بکار گیرم.

مدیر عامل پتروفرهنگ سخنان خود را با درخواست همیاری از همه مدیران برای رسیدن به هدف غایی و شعار همیشگی صنعت پتروشیمی تلاش، آفرینش، بالندگی پایان داد.

گفتنی است مرضیه شاهدایی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA از دانشگاه کلگری کانادا اخذ کرده است. وی با سابقه‌ای فراوان در صنعت پتروشیمی، از پایه کارشناس در این حوزه فعالیت داشته و از سمت‌های اخیر او می‌توان به قائم مقامی وزیر نفت، معاونت وزیر نفت در صنعت پتروشیمی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، رییس هیات مدیره بهداشت و درمان وزارت نفت نام برد.

 

https://ipna.news/147296کپی شد!