حضور شرکت پتروشیمی اروند در ششمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف، کفش و چرم

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، صبح امروز و همزمان با روز ملی صادرات، ششمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور معاونت صنایع وزارت صمت، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۲۹ مهر تا ۲ آبان از ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و غرفه شرکت پتروشیمی اروند در سالن خلیج فارس میزبان بازدیدکنندگان است.
شرکت پتروشیمی اروند هم که تنها تولید کننده محصولات ای پی وی سی با گریدهای پنجگانه است که کاربردهای فراوانی در تولید کیف، کفش و چرم مصنوعی و صنایع پایین دستی دارد با هدف معرفی توانمندی و محصولات خود در راستای حمایت از تولید داخل و رونق تولید به عنوان تنها شرکت پتروشیمی کشور در این نمایشگاه شرکت کرده است.
شرکت پتروشیمی اروند در راستای توسعه صنعتی کشور و نیز تامین مواد اولیه صنایع شیمیایی و پایین دستی در بازارهای داخلی و صادراتی، سال ۱۳۸۲ احداث شده است.
شرکت پتروشیمی اروند یکی از بزرگترین تولید کنندگان زنجیره PVC در منطقه خاورمیانه می باشد و بالاترین ظرفیت تولید کاستیک در کشور، تولید کننده انحصاری گرید های EPVC و نیز توانایی تولید گرید های خاص SPVC شامل Medical Grades از ویژگی های خاص آن می باشد.
شرکت پتروشیمی اروند در چشم انداز خود به دنبال تبدیل شدن به سودآورترین تولیدکننده زنجیره PVC در خاورمیانه تا سال ۱۴۰۰ با رویکرد توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست می باشد.

https://ipna.news/145542کپی شد!