مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در دیدار با آتش نشانان:

وجود نیروها و تجهیزات آماده آتش نشانی برای شهروندان در هر منطقه ای مایه دلگرمی است

خورنا|باقر گل فر:به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه بندرماهشهر و شهرک بعثت از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور در ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه بندرماهشهر و شهرک بعثت از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند.

آتش زمزم در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن روز آتش نشانی اظهار داشت: یکی از عواملی که می تواند برای شهروندان در هر منطقه ای دلگرمی ایجاد کند، وجود نیروها و تجهیزات آماده ایمنی و مشخصا آتش نشانی است، چراکه در صورت بروز هر اتفاق اولین گروهی که در محل حادثه حاضر می شوند نیروهای امدادی و آتش نشانی هستند که این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت این کار است.

وی آمادگی بالای کارکنان آتش نشانان را موضوع حائز اهمیتی دانست و گفت: نیروی امدادی برای آنکه بتواند در مواقع اضطراری واکنشی هوشمندانه و سریع داشته باشد می بایست از آمادگی جسمانی و روانی برخوردار باشد که زمینه سازی کسب این آمادگی نیز هم بر عهده ما و هم بر عهده خود نیرو است.

گفتنی است که مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی طی این دیدارها به بازدید و بررسی امکانات و تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی نیز پرداخت.

https://ipna.news/144751کپی شد!