افزایش سهم پتروشیمی اروند از بازار پی وی سی در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: نمایشگاه ایران پلاست دستاوردهای خوبی برای شرکت پتروشیمی اروند داشت و کمک کرد تا سهم بیشتری از بازار پی وی سی را داشته باشیم.

حسن نشان زاده، مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: یکی از رویدادهای بسیار مهم نمایشگاه ایران پلاست است که با توجه به جهش اول و دوم صنعت پتروشیمی و رشد چشمگیر صنایع پلیمر، ایجاب می کند که چنین نمایشگاهی بااین عظمت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صنایع بالادست و تکمیلی ‌پتروشیمی در این نمایشگاه می توانند تبادل نظر کنند و در جهت تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنند، افزود: حداکثر ارزآوری و رشد اقتصادی حاصل از معاملات تولیدات در این صنعت صورت می گیرد.

نشان زاده با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه امسال به اهداف مدنظر خود رسید، ادامه داد: در این نمایشگاه توانستیم صدای مشتریان شرکت را بشنویم و با آنها به منظور افزایش همکاری ها تبادل نظر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: صنایع تکمیلی، قطعه سازها، تولیدکنندگان کاتالیست ها، شرکت های دانش بنیان معرفی و برای همکاری های آتی شناسایی شدند.

نشان زاده با اشاره به چندین جلسه تخصصی با سندیکاهای مختلف منطقه ای و بعضی سندیکاهای تخصصی که در حاشیه این نمایشگاه داشته است، گفت: همچنین همایشی در حاشیه نمایشگاه داشتیم که باحضور بیش از ۹۰ درصد مشتریان ما درصنایع تکمیلی در سرتاسر ایران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دستاوردهای خوبی برای شرکت پتروشیمی اروند داشت، اظهار کرد: این نمایشگاه کمک کرد تا سهم بیشتری از بازار پی وی سی را داشته باشیم.

نشان زاده افزود: امروز با حدود۷۰ شرکت از مشتریان شرکت پتروشیمی اروند گفتگو داشتیمکه نتایج بسیار حائز اهمیتی برای شرکت خواهد داشت.

https://ipna.news/144511کپی شد!