حضور پررنگ پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

خورنا|باقر گل فر:روز یکشنبه اصلانی معاون وزیر امورخارجه با هیئت همراه خود در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از غرفه پتروشیمی امیرکبیر بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و درمیان نمایشگاه‎های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‎بندی می‎شود.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور در این نمایشگاه با فراهم آوردن بستری مناسب می کوشد که ضمن رونق بازار داخلی و افزایش سهم خود در باز داخل به توسعه بازارهای خارجی خود نیز بپردازد.
نمایندگان شرکت های مختلف از کشورهای آسیایی و اروپایی، اصلانی معاون وزیر امورخارجه با هیئت همراه خود از مهمانان امروز غرفه شرکت پتروشیمی امیرکبیر بودند.
مشتریان داخلی و خارجی نیز طی بازدید از غرفه پتروشیمی امیرکبیر به گفتگو و رایزنی های اولیه با مدیران و کارشناسان این مجتمع تولیدی پرداختند.
بازدید دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی از غرفه شرکت پتروشیمی امیرکبیر و پاسخگویی به سوالات تخصصی آنها توسط کارشناسان مجرب شرکت از دیگر بخش های برنامه روز اول پتروشیمی امیرکبیر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بود.
مهمترین نمایشگاه داخل کشور در حوزه پتروشیمی ایران پلاست است و در دوره پیش رو، ۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی حضور دارندو ۱۲ هیات تجاری از ۱۰ کشور و ۱۴ کشور به صورت مستقل از نمایشگاه بازدید خواهند داشت.
گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه پلیمری در غرفه ۳۷ از سالن ۳۸ این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این صنعت است.

رسانه جدید(

رسانه جدید

رسانه جدید(

https://ipna.news/144406کپی شد!