تشریح مطالعات جامع پدافند غیر عامل خوزستان در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی

خورنا|باقر گل فر:تازه ترین گزارش مطالعات جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان در حوزه نفت و گاز در نخستین نشست کارگروه نفت و گاز شورای پدافند غیرعامل این استان ارائه شد و اعضای کارگروه درباره آن بحث و تبادل نظر کردند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و رئیس کارگروه نفت و گاز استان خوزستان در این نشست که روز شنبه (۱۹ مرداد) به میزبانی این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی با افزایش همکاری و تبادل اطلاعات میان اعضای کارگروه، ارائه تعاریف علمی و دقیق از اقدام‌های پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران را در همه حوزه‌ها فراهم می‌کند.

احمد محمدی گفت: باید هرچه بیشتر به بحث پیشگیری توجه شود و خود را در برابر تهدیدها به دانش و فناوری نو مسلح و از دارایی‌های خود اعم از نیروی انسانی و تاسیسات به نحو درست محافظت کنیم.

سعید فیوضی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان نیز در این نشست ضمن تبیین اهداف پدافند غیرعامل در کشور از حضور تلاشگران نفت در مدیریت بحران سیل استان خوزستان در ابتدای سال جاری قدردانی کرد.

در این نشست نمایندگان شرکت‌های تابع وزارت نفت در استان خوزستان و عضو کارگروه نفت و گاز استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

شایان ذکر است با حکم استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان رئیس کارگروه نفت و گاز شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان منصوب شد.

در این کارگروه مدیران عامل شرکت‌های نفتی مستقر در خوزستان از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت پتروشیمی بندر امام، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، پالایشگاه آبادان، شرکت گاز استان خوزستان و بهداشت و درمان نفت اهواز حضور دارند.

https://ipna.news/142942کپی شد!