وزیر نفت ابلاغ کرد:

مدیر ارشد شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، وزیر نفت طی حکمی سیدامید شهیدی نیا، مدیر عامل این سازمان را به عنوان مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب کرد.

این حکم، پیرو ابلاغ شیوه نامه ساماندهی مدیریت شرایط اضطراری در صنعت نفت و در راستای ایجاد سامانه مدیریت شرایط اضطراری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ابلاغ شد.

در این حکم که شنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۸، صادر شد، ضمن اشاره به اهمیت حیاتی و راهبردی منطقه، بر ضرورت اعمال مدیریت موثر برای مقابله با شرایط اضطراری ناشی از عوامل طبیعی و انسان ساخت با بهره گیری از توان فنی، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود، برقراری تعاملات سازنده با شرکت ها، واحدهای صنعت نفت و کلیه سازمان های ذیربط و نیز طرح ریزی و ساماندهی اقدامات مقابله ای تاکید شده است.

سیدامید شهیدی نیا، پیش از این، طی حکم مشترکی که توسط وزارت نفت و سازمان پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شده بود، مسئولیت فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه را بر عهده داشت و با ابلاغ حکم جدید، مسئولیت وی به مدیر ارشد شرایط اضطراری تغییر یافت.

https://ipna.news/142527کپی شد!