اولین درمانگاه دارنده اتاق درمان سوختگی در منطقه ویژه اقتصادی توسط پتروشیمی اروند افتتاح شد

به گزارش ایپنا، درمانگاه جدید پتروشیمی اروند با حضور مدیرعامل مجتمع ، رئیس مجتمع و جمعی از مدیران و سرپرستان این پتروشیمی به بهره برداری رسید.

این درمانگاه در مساحت ۷۸۰/۳۶۳ متر مربع و شامل بخش هایی از قبیل اورژانس ، CPR ، اتاق درمان سوختگی و داروخانه می باشد .

نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند در مراسم این افتتاحیه با بیان اینکه موضوع سلامت و توجه به خدمات پزشکی و درمانی ، همواره از ضروریات صنعت و از اصلی ترین دغدغه های مدیران وکارکنان آن بوده است، اظهار نمود که در این راستا تلاش شده است که با ایجاد زیرساخت های مناسب جهت ارائه خدمات درمانی و مراقبتی با کیفیت مطلوب پاسخگوی نیازهای کارکنان زحمت کش پتروشیمی اروند باشیم.

وی افزود با عنایت خداوند متعال و تلاشهای بی دریغ همکاران ارجمند و توجه مدیران محترم مصادف با« دهه کرامت » سعادت و توفیق داریم که آغاز به کار مرکز درمانی جدید شرکت پتروشیمی اروند را اعلام و افتتاح نماییم وبدین وسیله مراتب خرسندی خودم و پرسنل زحمت کش و محترم شرکت را ابراز نموده و امیدوارم با آغاز به کار این مرکز درمانی ، بخشی از مشکلات درمانی پرسنل که شمول فوریت های پزشکی است مرتفع گردد.

نشان زاده مقدم در پایان این مراسم از همه کسانی که در ساخت درمانگاه جدید یاریگر بوده اند تشکر و قدردانی نموده و از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر که علی رغم دعوت و هماهنگی های صورت گرفته در مراسم افتتاحیه شرکت نکردند گلایه نمودند .

گفتنی است این درمانگاه تنها دارنده ی اتاق درمان سوختگی در سطح منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می باشد.

https://ipna.news/141731کپی شد!