برگزاری مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی +تصاویر

خورنا|باقر گل فر:در این مراسم محسن آتش زمزم به عنوان سرپرست شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی معارفه و از خدمات عبدالرضا غلامی در مدت تصدی مدیرعاملی این شرکت تقدیر شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی ، در کارنامه کاری آتش زمزم که با حکم جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان سرپرست شرکت عملیات غیرصنعتی منصوب شده است سوابقی همچون عضو هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت مهندسی جم صنعت کاران پتروشیمی جم، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع فلات مرکزی ایران، عضو هیئت مدیره و قائم مقام هلدینگ صنعتی نیما، عضویت در اتاق بازرگانی و اتاق تعاون اصفهان به چشم می‌خورد.

جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ابتدای این مراسم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی، پرورش کادر قوی و توسعه خدمات در زمان مدیریت مهندس غلامی را یکی از محاسن دوره مدیریت وی دانست و ابراز امیدواری کرد که با توجه به توانمندی آتش زمزم مسیر موفقیت این مجموعه با شتاب بیشتری ادامه یابد.

همچنین غلامی مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این آیین تمام موفقیت های حاصل شده را نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت و حمایت‌های مدیران صنعتی در منطقه و هلیدینگ خلیج فارس دانست و موفقیتهای روز افزون شرکت عملیات غیرصنعتی با مدیریت آتش زمزم را آرزو کرد.

همچنین آتش زمزم سرپرست شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در این شرکت و همیاری مجموعه های صنعتی، ارائه خدمات نوین به کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی منطقه در ابعاد مختلف محقق شود.

رحمتی معاون امور مجامع و شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس از زحمات ۵ ساله مهندس غلامی در شرکت عملیات غیرصنعتی تقدیر کرد و موفقیت های ایجاد شده را حاصل تلاش های مستمر وی و مجموعه همکاران در این شرکت دانست و با آرزوی موفقیت برای آتش زمزم، بهره گیری از توانمندی های موجود و تلاش بی وقفه برای توسعه خدمات را امری ضروری دانست که با توجه به سوابق سرپرست جدید شرکت عملیات غیرصنعتی این امر را دور از ذهن ندانست.

گفتنی است که در پایان این مراسم حکم سرپرستی آتش زمزم به وی اهدا شد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با اهدا هدایایی از زحمات عبدالرضا غلامی تقدیر کردند.

https://ipna.news/140009کپی شد!