جلسه راهبردی مسائل و مشکلات کارگران پتروشیمی بندرامام با مدیرعامل برگزار شد

خورنا|باقر گل فر:جلسه راهبردی مشکلات و نیازهای کارگران با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ، فعالان کارگری و نیز دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

 

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام جلسه ای پیرامون مشکلات و نیازهای کارگران و تشریح عملکرد شرکت طی سال گذشته درحوزه منابع انسانی و معیشت کارگران با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل ، جمعی از فعالان کارگری ،مدیران عامل شرکت های تابعه و همچنین روسای منابع انسانی و روابط عمومی در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

در ابتدا  کارگران حاضر در جلسه به بیان موضوعات مختلفی که اغلب در حوزه منابع انسانی ، معیشتی و رفاهی بود ، پرداختند و تمامی درخواست های خود را در مباحث مختلف به مدیریت شرکت  پتروشیمی بندرامام انتقال دادند و همچنین سوالاتی در خصوص وضعیت اجرای طرح هایی همچون طبقه بندی مشاغل ، یکسان سازی حقوق و مزایا  که در سال گذشته آغاز شد، مطرح نمودند.

طی این جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به کارگران و حاضرین در جلسه ، گزارشی از عملکرد شرکت پتروشیمی بندرامام در حوزه منابع انسانی و دیگر بخش های مرتبط طی سال ۱۳۹۷ ارائه نمود.

در ادامه جلسه رستمی از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل و ساماندهی حقوق و مزایا طبق مصوبات و برنامه مدون شرکت هلدینگ خلیج فارس تا اواسط سال جاری خبرداد و همچنین در ادامه توضیحاتی در خصوص طرح های در دست اقدام شرکت طی سال جاری ایراد نمود و به تمامی سوالات کارگران پاسخ داد.

گفتنی است  در پایان جلسه درباره موضوعات و پیشنهادات مختلفی از قبیل نحوه محاسبه سختی و زیان کار ، تغییر سیستم اضافه کار به کارانه(درصورت رضایت کارگران) ، ساماندهی وضعیت کارگران پروژه ای ، سیستمی شدن فیش های حقوقی و نیز آزمون استخدامی شرکت هلدینگ خلیج فارس بحث و بررسی صورت گرفت که در همین راستا مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام خاطر نشان کرد: برای اجرایی نمودن این طرح ها و پیشنهادات می بایست بصورت علمی و تخصصی تحقیق و کار پژوهشی بعمل آید و همچنین مجوزهای لازم از سوی شرکت هلدینگ خلیج فارس و نیز دیگر نهادهای مرتبط اخذ شود.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از اواسط سال گذشته به منظور ایجاد رفاه و رضایت حداکثری کارگران و رفع موانع توسعه حوزه منابع انسانی  به صورت مستمر و منظم جلساتی را میان مدیریت ارشد خود و نمایندگان و فعالان کارگری برگزار نمود و درهمین راستا در سال جاری اینگونه جلسات بصورت منظم و دوره ای برگزار خواهد شد.

https://ipna.news/139294کپی شد!