برگزاری دوره آموزشی مدیریت تعارض و هنر تیم سازی برای مدیران و روسای پتروشیمی اروند

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، دوره آموزشی مدیریت تعارض برای مدیران و روسای این پتروشیمی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت برگزار شد.

حسن نشان زاده مقدم، نایب رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه این دوره و با اشاره به اهمیت تیم سازی در تفکر سیستمی ‌؛ مدیریت درست شنیدن ، ابراز کردن و حل سوء تفاهمات و رنجش ها را لازمه نهادینه کردن فرهنگ کار تیمی دانسته، افزود : “باید فرهنگ کار تیمی را در فضای سازمانی نهادینه کرد و لازمه رسیدن به این مهم، پذیرش تعارض ها و ایجاد فضایی است که در آن گفتگو برای درک بهتر دو طرف امکان پذیر گردد.”

نشان زاده مقدم گفت :تعادل در یک سازمان به توانایی حل تعارض در زمان وقوع و صد البته به مهارت سالم ماندن و دوری کردن از موضوعات تعارض زا در کارهای تیمی نیاز دارد.

مدیرعامل پتروشیمی اروند افزود : مدیران و روسای این پتروشیمی به عنوان تصمیم سازان، برای دست یابی هرچه بهتر و بیشتر به اهداف سازمانی باید آموزش همراه با توسعه را در راس برنامه های خود قرار دهند.

وی بیان داشت که در پتروشیمی اروند بعنوان یک “سازمان یادگیرنده”، یادگیری باید به عنوان یک فرهنگ در تمام رده های آن نهادینه شود.

ایشان با بیان اینکه همواره “آموزش و یادگیری” را در راس برنامه ها و اقدامات خود قرار داده است، پیشرفت و توسعه پایدار هر شرکت را در گرو آموزش کارآمد مدیران و کارکنان دانسته و اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین دوره هایی و با تکیه بر کارکنان و مدیران دانش محور، در سالی که مزین به “رونق تولید ” است، با همت خانواده بزرگ اروند بیشتر از پیش شاهد رونق تولید و اقتصاد صنعت پتروشیمی باشیم.

https://ipna.news/138414کپی شد!