طرح پاکسازی محیط زیست و جمع آوری زباله جاده ساحلی دریاچه تفریحی توسط کارکنان پتروشیمی بندرامام

خرونا|باقر گل فر: کارکنان شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام طی مراسمی به مناسبت روز زمین پاک طرح پاکسازی و جمع آوری زباله را در جاده مجموعه تفریحی ساحل اجرا نمودند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز دوشنبه ٢ اردیبهشت ماه سال جاری جمعی از کارکنان پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز زمین پاک با  شعار < حفاظت از گونه های زیستی ، نه دوباره به زباله و پلاستیک > و با هماهنگی و مشارکت اداره محیط زیست پتروشیمی بندرامام در مجموعه تفریحی ساحل شهرستان ماهشهر حاضر شدند و طرح پاکسازی و جمع آوری زباله ها را به اجرا درآوردند.

در ادامه ناصریان رئیس محیط زیست پتروشیمی بندرامام ، سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر ، کشکولی رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی و قانع رئیس محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی در محل حاضر شدند و کنار دیگر کارکنان در طرح پاکسازی مشارکت نمودند.

گفتنی است پتروشیمی بندرامام هر ساله به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست در روزهای زمین پاک ، هوای پاک ، روز درختکاری و نیز دیگر روزهای زیست محیطی مراسماتی را برگزار و پیام خود را در راستای حمایت از زیست محیطی منتشر می نماید.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با توجه به استقبال و حضور حداکثری مردم در مجموعه تفریحی ساحل همواره این مکان را برای انجام فعالیت های زست محیطی خود انتخاب می نماید.

https://ipna.news/137742کپی شد!