تشکیل جلسه کمیته بحران در پتروشیمی اروند و کمک رسانی به مناطق سیل زده در استان

خورنا|باقر گل فر: جلسه کمیته بحران پتروشیمی اروند با حضور اعضای این کمیته و به ریاست مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.

بنابه گزارش سروریس نفت و پترورشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در این جلسه حسن نشان زاده مقدم نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از همکارانی که در تعطیلات نوروزی در شیفت ها و محل کار عهده دار مسئولیت خطیر خود در جهت تولید حداکثری و در سالی که مزین به نام ” رونق تولید” گردیده تشکر و قدردانی نمودند.

مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن بررسی علل و پیامدهای سیل اخیری که اغلب استانهای کشور را در برگرفته، نیاز به آینده نگری و همچنین پیشگیری مناسب در اینگونه حوادث را متذکر و بر کمک هر چه بیشتر به هموطنان سیل زده تاکید کردند.

وی در ادامه گفت: اقدام سریع برای تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز غذایی، بهداشتی، گرمایشی، ماشین آلات سنگین و حتی درصورت نیاز، نیروی انسانی ماهر و مجرب را در اختیار ستاد بحران سازمان منطقه ویژه و همکاری ستاد بحران استان خوزستان ، از اولویت های کمک های پتروشیمی اروند دانسته و بر ارتباط مؤثر بین مسئولین این شرکت و دستگاه های اجرائی و تخصصی تاکید نمودند.

رئیس کمیته بحران شرکت پتروشیمی اروند با توجه به تجربیات سابق از تمامی ابعاد اینگونه بلایا و تطبیق آن با حوادث شرکت های صنعتی از جمله پتروشیمی ها ، بر شناسایی حوادث احتمالی و برگزاری انواع تمرین و مانورها و بخصوص آینده نگری را خواستار شدند.

نشان زاده مقدم  در پایان عنوان کرد: ۱۰۰ تخته چادر، ۵۰۰ شل آب معدنی، ۵۰۰ کیلو برنج ایرانی، ۲۰۰ کیلو روغن و یک دستگاه بیل مکانیکی از کمک و مساعدت پتروشیمی اروند در گام اول برشمرد و کمک های بعدی را با توجه به فراخور زمان و اعلام نیاز ستاد بحران منطقه ویژه ارسال خواهیم کرد.

https://ipna.news/136895کپی شد!