اعلام آمادگی پتروشیمی امیرکبیر برای همکاری با ستاد مدیریت بحران بندرماهشهر در شرایط اضطراری

خورنا|باقر گل فر:اعلام آمادگی پتروشیمی امیرکبیر برای همکاری با ستاد مدیریت بحران بندرماهشهر در شرایط اضطراری

دستیار ویژه مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در توسعه سازمان و منابع انسانی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای همکاری با ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرماهشهر اتخاذ شده است و مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت نیز در این شرایط در منطقه حضور مستمر دارند.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، علی جابری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اعلام آمادگی پتروشیمی امیرکبیر برای همکاری با مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی امیرکبیر دستور ویژه مبنی بر لزوم همکاری به موقع با مدیریت بحران شهرستان در شریط بحرانی صادر کرده و شخص مدیر عامل نیز در سایت شرکت حضور دارند.

دستیار ویژه مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در توسعه سازمان و منابع انسانی ادامه داد: پیرو این دستور تمامی مدیران شیفت در سطح مجتمع و مدیران ستادی نیز در سطح شهرستان برای مدیریت بحران در شرایط اضطراری حضور مداوم دارند.

جابری در پایان تاکید کرد: در این میان نه تنها نیروی انسانی متخصص بلکه برای تامین تجهیزات ضروری نیز در مواقع بحرانی شهرستان به منظور بهبود خدمات رسانی تدابیری اتخاذ شده است.

https://ipna.news/136686کپی شد!