زنان در سطح مدیریتی دارای عملکرد کیفی هستند

خورنا|باقر گل فر:مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: عملکرد بانوان از لحاظ کیفی درسطح بالایی قراردارد و کارهای بسیار مهم در سطح مدیریتی توسط خانم ها به خوبی انجام می شود.

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین بزرگداشت روز زنان که امروز چهارشنبه( ۸ اسفند ماه) در این شرکت برگزار شد ضمن تبریک این روز اظهار کرد: در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ۲۱۱ همکار خانم حضور دارند که این تعداد ۳۴ درصد جمعیت شرکت را تشکیل می دهند و من در حضور سه ماهه خود به این نتیجه رسیدم که خانمها از لحاظ کیفی و دانشی در سطح بالایی قرار دارند و کارهای بسیار مهم در سطوح مختلف ومدیریتی توسط خانمها به نحو مناسبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ۱۲ مدیریت اصلی وجود دارد که در ۴ واحد بانوان انجام وظیفه می کنند، گفت :در دوره ارزیابی کارشناسان صنعت نفت از ۳۴ هزار نفر نیروی مدت موقت در مرحله اول ۳۵ نفر دارای معدل A و فارغ التحصیل دانشگاه دولتی انتخاب شدند و در نهایت از میان آنها ۵ نفر منتخب اصلی بودند که ۴ نفر از منتخبان در شرکت ملی صنایع پتروشیمی شاغل هستند و این افتخار بزرگی است که خانمهای مجموعه از کیفیت دانشی و عملکرد بالایی برخوردارند.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: بعد از جدا شدن شرکت ملی صنایع پتروشیمی ازنقش اجرایی و قرارگرفتن در نقش حاکمیتی و توسعه ای، برخی احساس خوبی نداشتند اما من معتقدم شاید شکل اجرا کمی چالش برانگیز بود، اما ماهیت کار درست بوده است و ما در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقش معماری و تهیه نقشه راه و سکانداری برای این صنعت دوست داشتنی را بر عهده داریم و باید کاری کنیم تا اعتماد عمومی به سمت این نقش جلب شود و من فارغ از فضای احساسی به این نقش بسیار خوشبین هستم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تصریح کرد:باید تلاش کنیم تا برای این صنعت استراتژیک به لحاظ درآمد زایی و ارز آوری راهکار خوب پیدا کنیم .

محمدی گفت:من در این مدت که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور دارم از خدمات و زحمات بانوان این مجموعه استفاده کردم و ضمن خسته نباشید احساس می کنم که مسیری جز تلاش صادقانه برای حرکت رو به جلو نداریم.

وی اظهار امیدواری کرد:حس دوطرفه همکاری و فضای دوستانه و پر تلاش برای رسیدن به افق بلند تر فراهم شود و برای اعتلای شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سطوح بالاتر همه باید کمک کنیم .

https://ipna.news/135285کپی شد!