فرآیند ممیزی سالیانه در پتروشیمی امیرکبیر اجرا می شود

خورنا|باقر گل فر:سرپرست تعالی سازمانی و تضمین کیفیت شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: در راستای اطمینان از اجرای مناسب و اثربخش سیستم های مدیریتی در سطح سازمان در حوزه های مختلف مدیریت، فرآیند ممیزی خارجی به زودی با حضور ممیزان خارج از شرکت اجرا می شود.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، محمود عبادی روز چهارشنبه از انجام عملیات ممیزی مجتمع در دو هفته پیش رو خبر داد و اظهار داشت: در روز ۱۳ ام ماه جاری، هماهنگی لازم جهت حضور ممیزان خارجی و انجام ممیزی در واحدهای مختلف مجتمع، به منظور اخذ گواهینامه های استاندارد برای ۳ سال آتی بر اساس برنامه ها و اهداف شرکت انجام شده است.

وی افزود: در این برنامه تعداد ۵ نفر از سرممیزان و ممیزان در حوزه های مختلف مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی و بهداشت، مدیریت زیست محیطی، مدیریت انرژی و مدیریت ریسک در مجتمع حضور پیدا کرده و بر اساس برنامه زمانبندی، ممیزی خود را مطابق چک لیست های استاندارد انجام خواهند داد.

سرپرست تعالی سازمانی و تضمین کیفیت شرکت پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: بر همین اساس ضمن بررسی مستندات و شواهد موجود , بازدید از تمامی واحدهای شرکت، فرآیندهای مختلف از جمله فرآیند رهبری سازمان، مدیریت ریسک در حوزه های مختلف ، مدیریت مالی، منابع انسانی و سیستم های HSE، عملیات سازمان مورد ممیزی قرار گرفته و میزان انطباق فعالیت های جاری شرکت با الزامات استانداردها سنجیده خواهد شد.

عبادی در ادامه به تشریح جزئیات فرآیند ممیزی مجتمع پرداخت و خاطرنشان کرد: ممیزان ضمن حضور در سایت، بر اساس خواسته ها و الزامات استانداردهای iso 9001, iso 14001, iso 45001, iso 31000 , iso50001,iso27001,iso ts 29001 اقدام به بررسی میزان انطباق با الزامات فوق نموده و ضمن ارائه راه کارهای بهبود، در صورت موفقیت شرکت در برآورده سازی خواسته ها و الزامات، گواهینامه های استاندارد iso به مدت ۳ سال به شرکت اهدا می شود.

وی عنوان کرد: اهمیت کسب این گواهینامه ها در راستای تسهیل ارتباط موثر با مشتریان محصولات شرکت بوده که به مشتریان اطمینان داده می شود، فرآیندها و سیستم های پتروشیمی امیرکبیر، حداقل های استانداردهای بین المللی را رعایت کرده اند.

گفتنی است پتروشیمی امیرکبیر از سال ۸۴ و پس از راه اندازی واحدها، اقدام به اخذ استانداردهای مدیریتی نموده و به صورت سالیانه بر اساس ممیزی های داخلی و خارجی، گواهینامه های مربوطه تمدید و بروزآوری می شود.

https://ipna.news/135010کپی شد!