پتروشیمی مرجان ۵ قرارداد و تفاهم‌نامه با دانش‌بنیان‌ها امضا کرد

شرکت پتروشیمی مرجان چهار قرارداد و یک تفاهم‌نامه همکاری با پنج شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان امضا کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شرکت پتروشیمی مرجان امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی همسو با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ساخت داخل چهار قرارداد و یک تفاهم‌نامه امضا کرد.

این قراردادها بین سپهدار انصاری‌نیک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان و مدیران عامل پنج شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان امضا شد.

براین اساس، پتروشیمی مرجان قرارداد تهیه نقشه و ساخت قطعات یدکی مکانیکال سیل را با شرکت دانش‌بنیان «آرتا صنعت آرسن»، قرارداد تهیه نقشه و ساخت مکانیکال سیل را با شرکت دانش‌بنیان «توربو سیل»، قرارداد تهیه نقشه و ساخت قطعات پمپ و توربین را با شرکت «فن ابتکار برتر آریانا»، قرارداد ساخت شیر پروانه‌ای ۳۶ اینچی خط اکسیژن را با شرکت دانش‌بنیان «آترونیک کیش» و تفاهم‌نامه همکاری تأمین و ساخت تجهیزات را با شرکت دانش‌بنیان «نهادین آرمان» منعقد کرد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر
https://ipna.news/160237کپی شد!