حمایت از رفع موانع عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تأکید و حمایت از رفع موانع موجود طرح‌های پتروشیمی، خواستار عملیاتی شدن طرح پتروشیمی گلستان شد.

 

 در دیداری مشترک با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی محمد زنگانه، استاندار و محمود اسپانلو، دادستان مرکزی استان گلستان، وضع طرح این استان بررسی شد.

در این نشست، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مصوبه وزارت نفت و  تأکید رؤسای قوای مجریه و قضائیه بر لزوم اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان، گفت: برای عملیاتی شدن این طرح مقرر شده است با ایجاد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان این شرکت و مقام‌های استان گلستان ابعاد فنی و مهندسی، اقتصادی و حقوقی طرح یادشده بررسی شود.

در این دیدار استاندار گلستان نیز با اشاره به تأکید رئیس‌جمهوری و رئیس قوه قضاییه بر شتاب‌بخشی در تعیین تکلیف این طرح اظهار کرد: برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقطه عطفی در روند اجرایی شدن طرح پتروشیمی گلستان است و در این مسیر تمامی مقام‌های اجرایی و قضایی استان و نیز وزارتخانه‌های نفت و اقتصاد از اجرایی شدن این طرح حمایت می‌کنند.

بررسی و شفاف‌سازی بخش‌های حقوقی، حسابرسی و تعیین تکلیف برخی موارد با سازمان بورس و اوراق بهادار از دیگر مسائل این نشست بود.

https://ipna.news/160199کپی شد!